stjernestøv Skrevet 28. juli 2014 Skrevet 28. juli 2014 Er med i en schizofreni gruppe på FB og den er lukket, men kan mine venner se når jeg kommenterer eller skriver noe der? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 28. juli 2014 Skrevet 28. juli 2014 https://nb-no.facebook.com/help/220336891328465 Nei .......men de kan jo se at du er i gruppen , og bli med i gruppen, og så se hva du har skrevet, ville brukt fake navn i alle sensitive grupper 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juli 2014 Skrevet 28. juli 2014 Er med i en schizofreni gruppe på FB og den er lukket, men kan mine venner se når jeg kommenterer eller skriver noe der? Få moderator til å sette gruppen som skjult, dermed kommer ikke all info frem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Skrevet 28. juli 2014 https://nb-no.facebook.com/help/220336891328465 Nei .......men de kan jo se at du er i gruppen , og bli med i gruppen, og så se hva du har skrevet, ville brukt fake navn i alle sensitive grupper Å så de kan se det? Har jo ikke fake profil jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Skrevet 28. juli 2014 Få moderator til å sette gruppen som skjult, dermed kommer ikke all info frem. Det er en skjult gruppe. Men vil ikke at folk skal se at jeg er med der, bare greit å treffe likesinnede. 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juli 2014 Skrevet 28. juli 2014 Det er en skjult gruppe. Men vil ikke at folk skal se at jeg er med der, bare greit å treffe likesinnede. Dersom den er oppført som hemmelig/skjult skal ingenting komme frem. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 28. juli 2014 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Å så de kan se det? Har jo ikke fake profil jeg. tar nå ikke mer enn 2 minutter å lage en fjæsbok profil da.. google noe som "5 minute mail" eller "10 minute mail", så får du en epostbruker uten å måtte registerer deg for det, så registerer du deg på fjæsboka med nytt navn og samme passord, så sjekker du mailen og klikker, så er du ferdig edit: men du bør velge et navn som noen i virkeligheten har, ikke "donald duck" fordi da KAN facebook slette brukeren din dersom det blir rapportert da, men som oftest går det greit uansett Endret 28. juli 2014 av DexterMorgan 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Skrevet 28. juli 2014 Dersom den er oppført som hemmelig/skjult skal ingenting komme frem. Den er oppført som lukket gruppe. Ville stille et spørsmå, men vil ikke at alle skal se det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Skrevet 28. juli 2014 tar nå ikke mer enn 2 minutter å lage en fjæsbok profil da.. google noe som "5 minute mail" eller "10 minute mail", så får du en epostbruker uten å måtte registerer deg for det, så registerer du deg på fjæsboka med nytt navn og samme passord, så sjekker du mailen og klikker, så er du ferdig Får se hva jeg gjør. 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juli 2014 Skrevet 28. juli 2014 Den er oppført som lukket gruppe. Ville stille et spørsmå, men vil ikke at alle skal se det. Er den lukket og ikke hemmelig er mye åpent, sjekk linken til Dexter så ser du det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Skrevet 28. juli 2014 Er den lukket og ikke hemmelig er mye åpent, sjekk linken til Dexter så ser du det. Ok, uff! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.