Gå til innhold

Gruppe på FB

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er med i en schizofreni gruppe på FB og den er lukket, men kan mine venner se når jeg kommenterer eller skriver noe der?

Skrevet

Er med i en schizofreni gruppe på FB og den er lukket, men kan mine venner se når jeg kommenterer eller skriver noe der?

Få moderator til å sette gruppen som skjult, dermed kommer ikke all info frem.

stjernestøv
Skrevet

https://nb-no.facebook.com/help/220336891328465

Nei

.......men de kan jo se at du er i gruppen , og bli med i gruppen, og så se hva du har skrevet, ville brukt fake navn i alle sensitive grupper

Å så de kan se det? Har jo ikke fake profil jeg.

stjernestøv
Skrevet

Få moderator til å sette gruppen som skjult, dermed kommer ikke all info frem.

Det er en skjult gruppe. Men vil ikke at folk skal se at jeg er med der, bare greit å treffe likesinnede.

Skrevet

Det er en skjult gruppe. Men vil ikke at folk skal se at jeg er med der, bare greit å treffe likesinnede.

Dersom den er oppført som hemmelig/skjult skal ingenting komme frem. 

DexterMorgan
Skrevet (endret)

Å så de kan se det? Har jo ikke fake profil jeg.

tar nå ikke mer enn 2 minutter å lage en fjæsbok profil da..

google noe som "5 minute mail" eller "10 minute mail", så får du en epostbruker uten å måtte registerer deg for det, så registerer du deg på fjæsboka med nytt navn og samme passord, så sjekker du mailen og klikker, så er du ferdig

edit: men du bør velge et navn som noen i virkeligheten har, ikke "donald duck" fordi da KAN facebook slette brukeren din dersom det blir rapportert da, men som oftest går det greit uansett

Endret av DexterMorgan
stjernestøv
Skrevet

Dersom den er oppført som hemmelig/skjult skal ingenting komme frem. 

Den er oppført som lukket gruppe. Ville stille et spørsmå, men vil ikke at alle skal se det.

stjernestøv
Skrevet

tar nå ikke mer enn 2 minutter å lage en fjæsbok profil da..

google noe som "5 minute mail" eller "10 minute mail", så får du en epostbruker uten å måtte registerer deg for det, så registerer du deg på fjæsboka med nytt navn og samme passord, så sjekker du mailen og klikker, så er du ferdig

Får se hva jeg gjør.

Skrevet

Den er oppført som lukket gruppe. Ville stille et spørsmå, men vil ikke at alle skal se det.

Er den lukket og ikke hemmelig er mye åpent, sjekk linken til Dexter så ser du det. 

stjernestøv
Skrevet

Er den lukket og ikke hemmelig er mye åpent, sjekk linken til Dexter så ser du det. 

Ok, uff!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...