Gå til innhold

Meg å min terapeut


Lena From

Anbefalte innlegg

Det har skjedd og jeg nekter å gi opp inntil jeg finner de som tar meg seriøst enten det er en sosionom på NAV eller en psykiatrisk sykepleier psykolog eller sexolog. Synes også det virker som om dere mener at mine fosterforeldre var i sin fulle rett til å gi meg ris. Det må dere gjerne få lov til å mene, men jeg må også få lov til å fortelle sannheten uten å behøve å pynte på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det har skjedd og jeg nekter å gi opp inntil jeg finner de som tar meg seriøst enten det er en sosionom på NAV eller en psykiatrisk sykepleier psykolog eller sexolog. Synes også det virker som om dere mener at mine fosterforeldre var i sin fulle rett til å gi meg ris. 

 

Det er det ingen som har sagt.

Anonymous poster hash: ea69d...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er sånn jeg opplever det hvis jeg leser mellom linjene. Å som sagt greit det får heller være men slutt å beskylde meg for å lyve før jeg begynner knuse ting her hjemme!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det er sånn jeg opplever det hvis jeg leser mellom linjene. Å som sagt greit det får heller være men slutt å beskylde meg for å lyve før jeg begynner knuse ting her hjemme!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hva oppnår du med det?

 

Anonymous poster hash: ea69d...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men det er sånn jeg opplever det hvis jeg leser mellom linjene. Å som sagt greit det får heller være men slutt å beskylde meg for å lyve før jeg begynner knuse ting her hjemme!!!!!!!!!!!!!!!!

Ro deg ned noen hakk, ikke knus noe--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det er i avvisningen som smerten ligger, det blir som å strø salt i et sår, i all fall opplever jeg det sånn

Jeg tror på deg, det er mye som skjer som virker for usansynlig til å være sant...likevel skjer det. Skrev en gang her om noe vondt for meg, men ingen trodde meg. Det var vondt det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er sånn jeg opplever det hvis jeg leser mellom linjene. Å som sagt greit det får heller være men slutt å beskylde meg for å lyve før jeg begynner knuse ting her hjemme!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg betviler ikke at du har det ugreit på en eller annen måte.

 

Jeg står for at jeg ikke tror på historiene dine om gjentatte avstraffelser av ansatte barnevern, helsevesen og fengselsvesen.

 

Det som for så vidt er tankevekkende å observere, er at det virker som om du forsøker å fremprovosere avvisning her i forum. Du sier du ønsker trøst, men jeg er overbevist om at du vet at du ikke blir troverdig når dine tråder utvikler seg på denne måten.

 

Det beste du kan gjøre nå er sannsynligvis å ta en pause fra dol før du evt. igjen forsøker å tematisere noe som opptar deg. Forhåpentligvis vil du fremtiden forholde deg til reelle problemstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt medfølelse kjære Stjernestøv, etter å ha knust to glass og sitter her å ser på glass skårene føler jeg at sinne har gått litt over mens tomheten begynner å fylle meg. Jeg ville bare bli trodd det var alt og jeg klarer ikke å stoppe tårene nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteleser

Du leser mye inn i teksten her som vi hverken skriver eller mener, det er en av tingene du bør jobbe litt med. Vi er jo ganske ærlige i det vi skriver, hvorfor tror du likevel at du trenger å lese mellom linjene?

 

Og du: det er DU som velger å knuse ting hjemme. Det er ikke noe vi får deg til å gjøre, ingen andre enn du har ansvar for det. Hva får du ut av det, bortsett fra dine egne ødelagte ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Takk for litt medfølelse kjære Stjernestøv, etter å ha knust to glass og sitter her å ser på glass skårene føler jeg at sinne har gått litt over mens tomheten begynner å fylle meg. Jeg ville bare bli trodd det var alt og jeg klarer ikke å stoppe tårene nå

Synes det er fælt at du skal være alene når du har det sånn jeg, har du ingen som kan ta en tur til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosken det er helt frivillig å lese mine innlegg her og blir det for sterkt for deg så la det heller være. Jeg får i all fall ut litt sinne når jeg knuser ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Stjernestøv jeg skulle ønske jeg hadde det, men har ødelagt litt for mange relasjoner

Å det er synd. Kanskje du kan få en sykepleier til å komme innom av og til, de har jo slike ordninger?

 

Ser deg for meg sitte der med knust glass rundt deg, trist! Er du ikke redd for å få glass i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frosken det er helt frivillig å lese mine innlegg her og blir det for sterkt for deg så la det heller være. Jeg får i all fall ut litt sinne når jeg knuser ting!

Knusing er jo en helt frivillig sak, så om du ønsker å knuse tingene dine så kan du jo gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt utrolig.

Du er bare ute etter sympati og oppmerksomhet. Konstruktive råd som kunne bringt deg videre preller av som vann på gåsa.

Du får ha lykke til videre i kaoset ditt, håper du får hjelp i rl, for det trenger du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernestøv jeg har hatt glass rundt meg så mange ganger så det er ganske så normalt for meg. Er alltid tom og sliten etterpå og tror jeg må legge meg litt å forsøke å sove. Får besøk av en Sosionom i morgen siden jeg ikke orker å dra ned på NAV så håper hun kan hjelpe meg med å rydde bort glasskår i morgen. Og igjen takk for at du tror på meg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Stjernestøv jeg har hatt glass rundt meg så mange ganger så det er ganske så normalt for meg. Er alltid tom og sliten etterpå og tror jeg må legge meg litt å forsøke å sove. Får besøk av en Sosionom i morgen siden jeg ikke orker å dra ned på NAV så håper hun kan hjelpe meg med å rydde bort glasskår i morgen. Og igjen takk for at du tror på meg❤️

Ja prøv å sov litt og prøv å ta vare på deg selv, får vondt inni meg når jeg leser om hvordan du sliter. Du kan ikke ha hatt det lett i livet. Sov godt og klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...