Gå til innhold

Som besatt av tanken som ikke vil slippe


Lena From

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Går det an at en fantasi bare er oppspinn? Hmmmm...bra oppspinn i alle fall. Håper du finner en type som er med på leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge jeg går med på det og gir uttrykk for at jeg ønsker det er det for all del ikke et overtramp med basert på samtykke.

Dessverre er det ikke sånn, en som er ansatt ett sted har ikke lov til å gjennomføre dette med deg uansett om det er ett samtykke i fra deg. Så du må nok finne deg en elsker som gjennomfører det i trygge omgivelser, men det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regler er til for å brytes dere og det er min livsfilosofi, får jeg napp så får jeg napp å da skal jeg heller ikke klage !!!!'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regler er til for å brytes dere og det er min livsfilosofi, får jeg napp så får jeg napp å da skal jeg heller ikke klage !!!!'

Den du evt. overtaler til å gjøre dette kommer til å miste jobben i tillegg til å få straff om det blir oppdaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edvara det var faktisk et godt forslag og kunne kanskje fungere som en nødløsning. Og Lillemus jeg har ingen interesse av å legge en felle eller ødelegge karrieren for folk. Skulle det skje og det skulle oppstått en mistanke hos de andre ansatte ville jeg nektet for det for alt i denne verden. Tenker at en del fengselsbetjenter må daglig holde igjen mye frustrasjon som de føler for krevende innsatte. Men Ok. kanskje finnes det ingen som jobber i et fengsel som tenker på den måten å jeg skal heller ikke påstå det, men jeg liker å tenke at det kanskje kan være tilfelle. Hvis jeg får napp ville jeg holde støynivået nede og minne betjenten på å lukke å låse alle dører. Ser for meg at jeg ligger der fastspent og kjenner han over meg, han dasker til meg før den erotiske akten kommer i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Denne type behandling kan du sikkert oppnå i en del fengsler, men du bør da satse på å gjøre noe ugang i Sør-Amerika eller noen asiatiske land feks. Mye større sjanse for å lykkes med å få oppfyllt fantasiene dine der. 



Anonymous poster hash: dfe6d...e0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm det tror jeg fort kunne blitt litt i meste laget og ville nok ganske raskt angret på mine synder da. Tror ikke jeg ville drømt mer om fengselsopphold etter det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg ett sett med håndjern og ett par tau og få noen du føler deg trygg på til å knulle vettet av deg, så er dette i boks. Gjøre det i ett fengsel eller sykehus eller noe annet vil bare skaper store problemer i ettertid for den som gjør det med deg. Sjansen for at du får det til er liten, de fleste vil ikke sette seg i den situasjonen med alt det kan føre med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje har du rett, kanskje det må bli løsningen til slutt! Tiden står litt stille her å nå å jeg kjenner på tomrommet. Mange har skrevet mye til meg å ment mye i de trådene som jeg har startet i min iver etter å flytte på grenser. Hva veien videre blir til vet jeg ikke jeg får ta en dag av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmmm det tror jeg fort kunne blitt litt i meste laget og ville nok ganske raskt angret på mine synder da. Tror ikke jeg ville drømt mer om fengselsopphold etter det!!!!

 

Kanskje det er kuren da?

Anonymous poster hash: ccf62...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg kunne bli en litt vel hard kur takk! Har skrevet i tidligere poster at jeg ikke er noen smertefrik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...