Gå til innhold

Hos legen

stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Han kunne ikke hjelpe meg for han var bare en turnuslege, så han sendte henvisning til dps. Sa jeg helst ville til psykiater da, de hadde det der...men vet jo at de hater meg. Dette blir jeg stresset av :(

Har jo dårlig erfaring med dem. Han skulle skrive at det hastet, jeg bare satt og måpet. Dette var noe for spseialhelsetjenesten? Bare fordi jeg ville over på solian?

Hva syns du om dette? Er det ikke flere som får oppfølging av lege som sliter psykisk? Og legen min er jo snart tilbake. De kommer til å behandle meg dårlig på dps siden de ikke tåler meg.

Noe så flaut, kommer sikkert til å få avslag :mellow:

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

25

• Madelenemie

21

• gamle_blakken

8

• frosken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Men fikk 5 ,g vival istedenfor 2 mg, det er jo bra :)

Hei!

Jeg syns mer medisinsk hjelp for psykiatri alltid bør vurderes av de som har spisskompetanse på det, og da psykiatere.

Fastleger kan følge psykiateres råd, ikke endre på medisiner, dette syns jeg lite om.

Siden du er så ivrig på medisiner går det sikkert bra på DPS med psykiater.

Vival er vanedannende og dårligere løsning enn alkohol, faktisk sett litt større på det, håper du får rask time og sikker på at du blir møtt med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Jeg syns mer medisinsk hjelp for psykiatri alltid bør vurderes av de som har spisskompetanse på det, og da psykiatere.

Fastleger kan følge psykiateres råd, ikke endre på medisiner, dette syns jeg lite om.

Siden du er så ivrig på medisiner går det sikkert bra på DPS med psykiater.

Vival er vanedannende og dårligere løsning enn alkohol, faktisk sett litt større på det, håper du får rask time og sikker på at du blir møtt med respekt.

Respekt ja, det vil jo vise seg, spørs om de vil ha meg der i det hele tatt. Når jeg er red så må jeg ta vival, da blir jeg mindre redd. Spørs om jeg kommer til psykiater hvis jeg kommer inn. Jeg er ikke ivrig på medisiner, må bare ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt ja, det vil jo vise seg, spørs om de vil ha meg der i det hele tatt. Når jeg er red så må jeg ta vival, da blir jeg mindre redd. Spørs om jeg kommer til psykiater hvis jeg kommer inn. Jeg er ikke ivrig på medisiner, må bare ta det.

Hei!

Når du bare trenger medisiner, trenger de ikke ha deg der, en psykiater endrer raskt dine medisiner og fastlegen overtar, så enkelt er det.

jeg syns du er ivrig på medisiner, du ser lite annet som løsning, sikkert kanskje riktig, men jeg tror i mange sammenhenger det fins andre løsninger, feks starte med hardt fysisk arbeide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Når du bare trenger medisiner, trenger de ikke ha deg der, en psykiater endrer raskt dine medisiner og fastlegen overtar, så enkelt er det.

jeg syns du er ivrig på medisiner, du ser lite annet som løsning, sikkert kanskje riktig, men jeg tror i mange sammenhenger det fins andre løsninger, feks starte med hardt fysisk arbeide.

Ok håper jeg fåpr snakke med psykiater da.

Jeg vil IKKE ta medisiner, gjør det fordi jeg MÅ. Hva annet skal jeg gjøre? Hardt fysisk arbeig når jeg såbidt klarer å lage middag?

Nå forstår jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hei!

Tror du å jobbe hardt vil hjelpe meg mer enn medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle_blakken

Med din sykdom vil selvfølgelig ikke hardt arbeid hjelpe mer enn medisiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja jeg tror det!

Jeg tror du kunne blitt helt frisk. 

Det er en teori jeg har, den virker selv mot utviklingsforstyrrelser, og også vondt i ryggen. etc og osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle_blakken

Vival er vanedannende og dårligere løsning enn alkohol, 

Nå får du gi deg med å gi merkelig råd. Alkohol er selvfølgelig ikke en bedre løsning enn medisiner skrevet ut av en lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Med din sykdom vil selvfølgelig ikke hardt arbeid hjelpe mer enn medisiner!

Men et er jo det medelenemie skriver? Forstår det ikke helt, jeg klarer ikke gjøre hardt arbeid. Hadde jeg vært i en konsentrasjonsleir hadde de skutt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Ja jeg tror det!

Jeg tror du kunne blitt helt frisk. 

Det er en teori jeg har, den virker selv mot utviklingsforstyrrelser, og også vondt i ryggen. etc og osv...

Men jeg klarer jo ikke hardt arneid?'

Men kom med råd du hvis du vet hvordan jeg kan bli frisk, jeg vil IKKE være syk og det er helt for jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok håper jeg fåpr snakke med psykiater da.

Jeg vil IKKE ta medisiner, gjør det fordi jeg MÅ. Hva annet skal jeg gjøre? Hardt fysisk arbeig når jeg såbidt klarer å lage middag?

Nå forstår jeg ikke helt.

Hei!

Ok

Jeg er 90% sikker på at de fleste med psykiske og somatiske sykdommer vil bli friskere med hardt fysisk arbeide, være seg diabetes, ryggproblemer , psykose, depresjon, OCD, autisme osv...

Det er bare det at et bittelite mindretall ser dette, så info når ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hun vet ikke hva hun snakker om. Hør på legen din!

Jeg forstår ikke. Hun skrev jo jeg trengte medisiner og nå trenger jeg det ikke. Blir litt forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle_blakken

Jeg forstår ikke. Hun skrev jo jeg trengte medisiner og nå trenger jeg det ikke. Blir litt forvirret.

Ikke hør på henne. Hun vet IKKE hva hun snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Ok

Jeg er 90% sikker på at de fleste med psykiske og somatiske sykdommer vil bli friskere med hardt fysisk arbeide, være seg diabetes, ryggproblemer , psykose, depresjon, OCD, autisme osv...

Det er bare det at et bittelite mindretall ser dette, så info når ikke ut.

Men jeg klarer ikke hardt arbeid hva da, mener du jeg er lat?

Ko meg til legen i dag og ble sliten av bare det, sitte på venterommet med de energiene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du gi deg med å gi merkelig råd. Alkohol er selvfølgelig ikke en bedre løsning enn medisiner skrevet ut av en lege!

Hei!

Medisiner er et stort område

Snakker man om enkeltpreparater, mener jeg cider er bedre enn vival.

Vival skaper stoore problemer for mange, når de plutselig ikke skrives ut mer går mange over på illegale stoffer, ikke fordi de vil, men fordi de ikke klarer noe annet.

Jeg har tatt vival og valium, pga av tannlegeangst, så konkret og så uproblematisk, for angst bør IKKE vival skrives ut, det er å øke problemer på lang sikt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Medisiner er et stort område

Snakker man om enkeltpreparater, mener jeg cider er bedre enn vival.

Vival skaper stoore problemer for mange, når de plutselig ikke skrives ut mer går mange over på illegale stoffer, ikke fordi de vil, men fordi de ikke klarer noe annet.

Jeg har tatt vival og valium, pga av tannlegeangst, så konkret og så uproblematisk, for angst bør IKKE vival skrives ut, det er å øke problemer på lang sikt!!!!

Vival gjør at jeg får mindre angst om natten, skal jeg heller bli psykoptisk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...