AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Har tenkt å sy en festdrakt, men er usikker på hvor mye stoff jeg trenger. Lurer på om jeg skal bestille stoff dra USA. Noen som vet hvor mye jeg trenger i str 42-44? Anonymous poster hash: dbe09...776 0 Siter
Madelenemie Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Hei! Det kommer an på bredde på stoff samt type bunad. Jeg kan anbefale deg: http://www.tekstil.no/Shop/List/11-Bunadsklede/24/1 Men faktisk har stoff og stil også gode ullstoffer, samt en del mønster. Jeg kjenner et par som har sydd egne bunader og de ser utrolig flotte ut:-) 0 Siter
Høstløv Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Har tenkt å sy en festdrakt, men er usikker på hvor mye stoff jeg trenger. Lurer på om jeg skal bestille stoff dra USA. Noen som vet hvor mye jeg trenger i str 42-44? Anonymous poster hash: dbe09...776 Har du et mønster, så kan du beregne stofforbruk ut fra dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.