Gå til innhold

Biter av salt

stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Kan man få tak i biter av salt og helst rock salt på nettet?

Trenger jo ikke være biter heller, men hvor kan man bestille det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Ha på deg????

Anonymous poster hash: 6eca5...cbc

Det beskytter mot det onde. Men kan jo bare kjøpe sånn salt vi strør med om vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Ta og sleik deg selv litt, du har nok allerede et beskyttende lag av salt skal du se

Edit, kanskje ikke når du er nydusjet da o.0

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ta og sleik deg selv litt, du har nok allerede et beskyttende lag av salt skal du se

Edit, kanskje ikke når du er nydusjet da o.0

Jeg vet at å bade i saltvann renser auraen, derfor elsker jeg det. Og å dusje renser også auraen, derfor dusj mye ;)

http://magic-spells-and-potions.com/magical_properties_of_salt_protection_purification_healing.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beskytter mot det onde. Men kan jo bare kjøpe sånn salt vi strør med om vinteren :)

Du kan jo bare ha en kilo salt i lomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Du kan jo bare ha en kilo salt i lomma.

Ikke en kilo for det blir for mye, men kan jo ta litt i små poser. Sa det til min samboer "Nå må du ikke bli helt..." sa han. Men det er jo han som sier jeg har evner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en kilo for det blir for mye, men kan jo ta litt i små poser. Sa det til min samboer "Nå må du ikke bli helt..." sa han. Men det er jo han som sier jeg har evner :P

Syntes det høres litt sånn ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei...

Å. Min samboer tror det, han lurte på om jeg hadde kontaktet healer i dag. Men jeg er så usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Rense auraen? Tror det er viktigere å fjerne svettelukt...

Husker en gang jeg skulle innlegges og sa til en healer som hjalp meg "Hvordan skal jeg kunne beskytte meg mot alle energiene som er der"- "Dusj mye" var svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fylle salt i en tepose og ha den rundt halsen. Eller fylle mange teposer og lage et ondskapsjagersmykke.

Så fint det hadde vært om det der funket. Da kunne folk i Gaza tatt seg en klype salt og sovet trygt og godt om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Du kan fylle salt i en tepose og ha den rundt halsen. Eller fylle mange teposer og lage et ondskapsjagersmykke.

Så fint det hadde vært om det der funket. Da kunne folk i Gaza tatt seg en klype salt og sovet trygt og godt om natten.

Det virker mot ånder men ikke mot mennesker, trodde du skjønte såpass. Herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker mot ånder men ikke mot mennesker, trodde du skjønte såpass. Herregud!

Det virker ikke mot "ånder" heller... (Det gjør derimot medisiner.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager min dumskap :) Jeg har aldri møtt onde ånder, bare onde mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Beklager min dumskap :) Jeg har aldri møtt onde ånder, bare onde mennesker.

Da er du heldig, de kan gjøre enda mer skade som onde ånder enn onde mennesker. Derfor er jeg imot dødsstraff-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...