Gå til innhold

NHD/andre..Bør jeg gi gave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlig sammenligning.

Anonymous poster hash: e0908...43e

Syns ikke det så dum sammenligning. Det er noe som heter "takk" selv om du betaler for det. og takk, Takk for samarbeidet, takk for et godt utført arbeid, ( hvis en mener det )dette kan en si til alle som utfører betalte tjenester for en. Hvis en har hatt en lege,tannlege psykolog, psykiater over tid, og slutter eller må flytte til annet sted, kan en sendte et takke kort for tiden du har vært hos dem. Hvis de har betydd svært mye for deg kan en sende en blomst for eksempel med et kort. folk setter pris på å bli verdsatt, uansett hva slags yrke de har. Men altså å si takk, tusen takk er en normal høflighet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir min psykolog gave til jul og jeg kommer til å fortsette med det selv om ikke terapien er over. Han sa engang til meg at han som psykolog likte å lese litteratur, så da kjøpte jeg han en bok og en konfekteske til jul. Det handler om å få lov til å vise takknemlighet og få lov til å "gi noe tilbake". Det er helt naturlig at når et menneske ( i ditt tilfelle psykologen) tar vare på deg og hjelper deg så ønsker man også å ta vare på dem. 

 

Har du lyst å gi en gave så gjør det. Behandleren din blir sikkert rørt av det selv om det ikke forventes. Gi noe personlig kanskje. Noe som beskriver forholdet dere har fått sammen  :)

 

Lykke til



Anonymous poster hash: cd926...33b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...