bollekinn Skrevet 15. august 2014 Skrevet 15. august 2014 Hei. I dag trimmet jeg 1 time for tredje dag på rad. Det føles så deilig! Jeg trenger å komme meg ut av en passiv tilværelse. Opplever også at det er lettere å være moderat og passe på kosten når jeg legger inn en økt med trim i løpet av dagen. Siden det var noen (en) som reagerte på at jeg postet innlegg tidligere om dette temaet som anonym så står jeg nå fram.. ;-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 Skrevet 15. august 2014 Godt jobba Anonymous poster hash: 3150f...f29 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 15. august 2014 Skrevet 15. august 2014 Hei. I dag trimmet jeg 1 time for tredje dag på rad. Det føles så deilig! Jeg trenger å komme meg ut av en passiv tilværelse. Opplever også at det er lettere å være moderat og passe på kosten når jeg legger inn en økt med trim i løpet av dagen. Siden det var noen (en) som reagerte på at jeg postet innlegg tidligere om dette temaet som anonym så står jeg nå fram.. ;-) Bra jobba Keep it up mr bollekinn 0 Siter
bollekinn Skrevet 15. august 2014 Forfatter Skrevet 15. august 2014 Godt jobba Anonymous poster hash: 3150f...f29 Takk. :-) 0 Siter
bollekinn Skrevet 15. august 2014 Forfatter Skrevet 15. august 2014 Bra jobba Keep it up mr bollekinn Takk.:-) Mrs her.. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.