Gå til innhold

1 times trim i dag. Tredje dag på rad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I dag trimmet jeg 1 time for tredje dag på rad. Det føles så deilig! Jeg trenger å komme meg ut av en passiv tilværelse.

Opplever også at det er lettere å være moderat og passe på kosten når jeg legger inn en økt med trim i løpet av dagen.

Siden det var noen (en) som reagerte på at jeg postet innlegg tidligere om dette temaet som anonym så står jeg nå fram.. ;-)

Skrevet

Godt jobba :)

Anonymous poster hash: 3150f...f29
Skrevet

Hei.

I dag trimmet jeg 1 time for tredje dag på rad. Det føles så deilig! Jeg trenger å komme meg ut av en passiv tilværelse.

Opplever også at det er lettere å være moderat og passe på kosten når jeg legger inn en økt med trim i løpet av dagen.

Siden det var noen (en) som reagerte på at jeg postet innlegg tidligere om dette temaet som anonym så står jeg nå fram.. ;-)

Bra jobba ;) Keep it up mr bollekinn

Skrevet

Godt jobba :)

Anonymous poster hash: 3150f...f29

Takk. :-)

Skrevet

Bra jobba ;) Keep it up mr bollekinn

Takk.:-) Mrs her.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...