Gå til innhold

bedre så fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa tul kegen jeg var bedre i går etter risperdal siden onsdag. Men kunne ikke si på hvilke måte,men tror jeg merker det i hodet. Mindre tanker og telepatiske beskjeder,men føler fremdeles energi. Så nycora du har rett,de virker fort. Er pulsen som stresser meg,fikk noe for det i dag og. Men blir sliten av for mange inntrykk,vil det og bedre seg snart. ? Tar 4 mg risperdal. Sov kun på 100 mg seroquel og en vival 5 mg i natt.

Skrevet

Jeg har ikke svar på det du spør om. Men jeg ville bare si at jeg har tenkt på deg og at jeg er svært glad for at det går bedre med deg :-)

Fortsatt god bedring :-)

Skrevet

Tusen takk hww :-). Godt å blu tenkt på.

Skrevet

Tusen takk maria magdalena :-). Tror jeg er bedre nå :-):-)

Skrevet

Hyggelig å høre at du føler deg bedre! :)

Skrevet

Tusen takk tonie og mariaflyfly :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...