Gå til innhold

Jeg eier ikke meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja...hva jeg er redd for..

Ikke at han skal sladre ihvertfall. Der er nok han mer redd for meg - dog uten grunn.

Tror jeg er redd for vanskelige dager på jobb. For samarbeidet og for hele klimaet. Han er ganske "mye" og tar stor plass, og kan nok enkelt gjøre livet kjipt for meg. Samtidig er han såååååå sårbar som jeg sjelden har sett en mann være. Tror jeg også er redd for å ta fra han tryggheten jeg faktisk representerer for ham.

Jeg vet ikke..

PS! Bytte kontor vil ta lang tid da vi er nødt å fullføre en rekke oppgaver her først med den kompetansen vi har. Etter det, kanskje. Har vurdert å si opp på dagen og bare forsvinne, men føler også sterk lojalitet til arbeidsgiver

Anonymous poster hash: 5b88c...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det er farlig å dømme en person på så tynt grunnlag, men det er fristende å spille et spørsmål. Du sier han tar veldig stor plass og samtidig er "veldig sårbar". Du frykter han vil gjøre ting ubehagelig for deg. Er ikke dette en ganske manipulerende fyr? Det virker i alle fall som det er en ubalanse i makt mellom dere to.

Det er aldri "gratis" å bryte ut av et forhold, men hvis du egentlig skulle ønske dere ikke var sammen må du finne en vei ut. Det er mest realt i forhold til loverboy også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er farlig å dømme en person på så tynt grunnlag, men det er fristende å spille et spørsmål. Du sier han tar veldig stor plass og samtidig er "veldig sårbar". Du frykter han vil gjøre ting ubehagelig for deg. Er ikke dette en ganske manipulerende fyr? Det virker i alle fall som det er en ubalanse i makt mellom dere to.

 

Har samme inntrykk.

 

Det er aldri "gratis" å bryte ut av et forhold, men hvis du egentlig skulle ønske dere ikke var sammen må du finne en vei ut. Det er mest realt i forhold til loverboy også.

 

Tror dette er en sak som haster veldig, for trådstarter skrev foran: "Jeg er helt sikker på at noen vet, eller snart får vite."

 

Jeg ville foreslått det trådstarter tenker på: Sykemelding, i hvert fall i første omgang. Når trådstarter skriver: " Jeg klarer ikke mer. Føler meg så ufattelig svak og redd" er faren for et kjempekrasj i livet virkelig der.

 

Anonymous poster hash: 420c6...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er manipulerende. Han får meg til å føle at jeg gjør noe riktig og bra når jeg henter kaffe, tar unna arbeid for han, har sex 'med han, står opp for han, lytter til han osv osv. Han har full kontroll på meg, uten at jeg er redd for han hvis dere skjønner. Jeg kan godt bli fly forbanna på ham, noe han har fått føle på flere ganger. Manipulere kan han da og. Han legger seg flat og beklager at han er så dårlig menneske og takker for at jeg hjelper han å se det...altså fisker etter sympati.

Det som er trist her er at jeg ser det selv..

Ja, jeg har vurdert sykemelding, men holder igjen. Føler ikke at det løser noe all den tid han er der når jeg kommer tilbake. Må bare finne ut hvordan jeg skal klare den praten uten å feige ut. Må være sikker på at det jeg sier kommer rett ut.

Ser sånn frem til jeg skal klare det, for ja, jeg er i ferd med å stupe.

Anonymous poster hash: 5b88c...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må ta en runde med hva du faktisk vil med livet ditt. Men du har faktisk kommet kanske langt med å erkjenne at du har ett problem.

Selv har jeg hatt profiler på nett og spilt ett spill som ikke tåler dagens lys. Først når jeg ble avslørt forsto jeg hva jeg holdt på med. Veien til å søke hjelp hos gode venner og profesjonelt har hjulpet meg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er manipulerende. Han får meg til å føle at jeg gjør noe riktig og bra når jeg henter kaffe, tar unna arbeid for han, har sex 'med han, står opp for han, lytter til han osv osv. Han har full kontroll på meg, uten at jeg er redd for han hvis dere skjønner. Jeg kan godt bli fly forbanna på ham, noe han har fått føle på flere ganger. Manipulere kan han da og. Han legger seg flat og beklager at han er så dårlig menneske og takker for at jeg hjelper han å se det...altså fisker etter sympati.

Det som er trist her er at jeg ser det selv..

Ja, jeg har vurdert sykemelding, men holder igjen. Føler ikke at det løser noe all den tid han er der når jeg kommer tilbake. Må bare finne ut hvordan jeg skal klare den praten uten å feige ut. Må være sikker på at det jeg sier kommer rett ut.

Ser sånn frem til jeg skal klare det, for ja, jeg er i ferd med å stupe. Anonymous poster hash: 5b88c...dcd

Hvorfor ikke ta ut sykmelding eller permisjon? Da får du jo tenkt deg litt om og fått ting på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker bare at sykemelding ikke løser noe annet enn at jeg får avstand. Jeg kan godt sitte hjemme å planlegge i detalj hva jeg skal si, men når jeg står foran han så er alt borte og jeg blir en nikkedukke :-/

Anonymous poster hash: 5b88c...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Tenker bare at sykemelding ikke løser noe annet enn at jeg får avstand. Jeg kan godt sitte hjemme å planlegge i detalj hva jeg skal si, men når jeg står foran han så er alt borte og jeg blir en nikkedukke :-/

Anonymous poster hash: 5b88c...dcd

Bra holdning. Det hjelper ikke å løpe fra problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til spørsmålet..

Er det hjelp å få? Tips?

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er nok en gang fanget i et garn fordi jeg drives av sex og mulig en trang til å "bevise" at jeg kan få den jeg vil ha. Føler jeg respekterer meg selv minst, selv om nok de fleste vil hevde at det er mannen min jeg respekterer minst. Min teori er vel heller at det første må sitte for å få til det andre..

Anonymous poster hash: 5b88c...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Men tilbake til spørsmålet..

Er det hjelp å få? Tips?

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er nok en gang fanget i et garn fordi jeg drives av sex og mulig en trang til å "bevise" at jeg kan få den jeg vil ha. Føler jeg respekterer meg selv minst, selv om nok de fleste vil hevde at det er mannen min jeg respekterer minst. Min teori er vel heller at det første må sitte for å få til det andre..

Anonymous poster hash: 5b88c...dcd

Hei.Jeg kommer rett fra fest og har 1000 i promille, men skitt au. jeg vet ikke hva slags svar du er ute etter. Du forstår jo din egen situasjon. Du får finne ut hvor du vil i livet ditt og handle deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til spørsmålet..

Er det hjelp å få? Tips?

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er nok en gang fanget i et garn fordi jeg drives av sex og mulig en trang til å "bevise" at jeg kan få den jeg vil ha. Føler jeg respekterer meg selv minst, selv om nok de fleste vil hevde at det er mannen min jeg respekterer minst. Min teori er vel heller at det første må sitte for å få til det andre.. Anonymous poster hash: 5b88c...dcd

Finne deg en annen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fristende å spørre om vi kunne "slått av en prat" over mail, kjenner meg igjen i mye av det du skriver. 

 

Håper det går bedre med deg nå da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...