andor Skrevet 13. desember 2001 Skrevet 13. desember 2001 Det var vel kanskje som ein kunne vente, men eigentleg burde det vera rom for motfyrestillingar i alle samanhengar. At UFB-forum er unnateke, er ein anomalitet, som eigentleg krev god grunngjeving, men eg ventar meg ingenting. Webmaster har sjølvsagt alltid rett, og til helvete med resten! 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 13. desember 2001 Skrevet 13. desember 2001 Hei andor! Nå forstår jeg ikke hva du mener. Kan du forklare det nærmere? 0 Siter
Gjest *tsk* Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 Dvs.; alle som vil krangle hopper over til UFB(oppfordring),der får dere krangle fritt uten sletting *s* 0 Siter
Eureka Skrevet 18. desember 2001 Skrevet 18. desember 2001 Dvs.; alle som vil krangle hopper over til UFB(oppfordring),der får dere krangle fritt uten sletting *s* Denne oppfordringen vil jeg svært gjerne stille meg bak. Det skal selvsagt være rom for uenighet også der, men nå blir det vel mye kverulering/provosering der inne fra mennesker som tilsynelatende bare er på "snarvisitt". Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.