Gå til innhold

Blå resept

Anbefalte innlegg

Gjest Mimmimor

I Oktober tok jeg ut astma-medisinene mine for 3 måneders forbruk. Vi reiste en tur til Syden i en uke, og da jeg skulle pakke opp når jeg var vel hjemme, fant jeg at jeg hadde glemt medisinene i Tyrkia. Jeg ringte da en annen lege enn han jeg fikk forrige resept fra, og ba han skrive ut ny resept til meg. Dro så på apoteket igjen og tok ut nok en gang for 3 mnd. forbruk.

I ettertid har jeg tenkt litt på dette. Har trygdekontorene en oversikt over hvor mye medisiner jeg har tatt ut? Og i såfall, har jeg gjort noe galt ved å ta ut så mye medisiner? Jeg måtte jo ha de, men det kan jo absolutt se rart ut for trygdekontoret når jeg har hentet ut mer enn jeg egentlig trenger..

Takker for svar!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40040-bl%C3%A5-resept/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...