Gå til innhold

Hvordan komme seg opp ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Jeg sitter hver dag med en følelse hvor jeg blir kvalt av sinne, aggresjon og håpløshet. Vil bare gråte og skrike og slå, men kan ikke vise dette til de rundt meg. Ofte vil jeg bare at alt skal forsvinne og bare bli ferdig med livet. hva kan jeg gjøre for å slippe disse brekninger og den trangen for å gråte/hyle/ skrike/ slå??

Skrevet

Jeg sitter hver dag med en følelse hvor jeg blir kvalt av sinne, aggresjon og håpløshet. Vil bare gråte og skrike og slå, men kan ikke vise dette til de rundt meg. Ofte vil jeg bare at alt skal forsvinne og bare bli ferdig med livet. hva kan jeg gjøre for å slippe disse brekninger og den trangen for å gråte/hyle/ skrike/ slå??

Hjelpbegynner alltid hos fastlegben.

Anonymous poster hash: 973b3...ed8

Skrevet (endret)

Hjelpbegynner alltid hos fastlegben.

Anonymous poster hash: 973b3...ed8

Fastlege ville ikke hjelpe meg først. men har sendt henvisning til DPS etterhvert

Endret av HLTU
Skrevet

Jeg har ikke gjort det selv, men kanskje du skal prøve deg på boksing? Ellers går det an å hyle og skrike ned i en pute og slå på den så dunen fyker. Jeg ville i hvert fall i første omgang prøvd å få det ut. De to ovennevnte metodene vil ikke gå utover de rundt deg.

Klart livet føles tungt og kanskje uutholdelig når du har det sånn! Er det noen i din omgangskrets du kan snakke med? Kanskje den andre også har slike erfaringer og dere kan utveksle tanker og frustrasjon rundt dette.

Jeg har alltid hatt mye sinne og aggresjon i meg samtidig som det har vært ledsaget av en dyp tristhet med behovet for å hyle til verden. Er det sånn du har det? Nå står jeg på medisiner og har det stort sett bra. Nå er det paranoia som plager meg. Sukk. Det er noe hele tiden. :(

Skrevet

Dette er følelser jeg kjenner veldig godt igjen.  Jeg følte det ble litt dempet etter at jeg begynte med medisiner.  Men jeg kan ha litt av det ennå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...