Gå til innhold

Kvinnfolk og deres plapring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsom og interessant tråd. Sitter og flirer litt av det som skrives om oss damer....

Jeg føler meg ikke som et typisk dame når det gjelder plapring ialfall. Og noe av det kjedeligste jeg vet er diskusjoner om klær og interiør ( selv om jeg vet hva jeg liker og har min egen smak), men jeg greier bare ikke å finne NOE interessant i å prate om det. Gørr og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Plapring, altså snakke uten stans er uavhengig av kjønn.

Jeg var på borretur for å ta prøver... Vi gikk i ca 10 timer.

Fikk jeg fred i ørene på disse 10 timene!

Nei!!!

En mann fikk gnagsår på foten sa han, jeg syns han burde fått gnagsår på stemmebåndet, det gikk altså i ett:-(

Jeg liker gå i fjellet, men gjerne i fred og ro, jeg hadde INGEN interesse av å høre om hans familiesituasjon, jobbsituasjon og karriere... Jeg smilte av smerte og høflighet,

Jeg fikk gnagsår i ørene, men det kunne jeg jo ikke si,

Men jeg takket nei til kortspill på kvelden, det syns han var leit, men hadde han pratet 1/8 av det han gjorde, så hadde jeg kanskje sagt ja, men jeg hadde behov for stillhet.

Terrorsnakkere er uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...