Gå til innhold

Faresignaler, partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

- Snakker nedlatende om tidligere kjærester

- Legger skyld over på tidligere kjærester og arbeidsgivere o.a., aldri hans feil

- Har prøvd ut 5-6 forskjellige yrker, flere utdannelser - noen halv-fullførte... Søker til typiske makt-yrker

- Snakker negativt om sin mor, faren er "uskyldig"

- Uttrykker negative og oppgitte meninger om kvinner, "kvinner skal alltid være så (...)"

- Bryter avtaler, mener "det ikke var en fastsatt avtale"

- Tåler ikke noe som minner om kritikk

- I 40-årene, ingen barn, ikke hus/bil, "lever det frie liv", bruker veldig mye tid på hobbyer - mener det er grunnen til at han ikke er gift.

- Veldig raskt interessert, pågående i begynnelsen

- Har tidligere søkt mot partnere som er betydelig yngre, psykisk syke og/eller økonomisk avhengige

- Orker ikke at noe stilles spørsmål ved. "Du er paranoid, Du reagerer fordi jeg er så bra".

- Alvorlig og autoritær fremtoning. Sterke meninger. (Men pen/kjekk og sjarmerende)

- Satte meg på plass med en krass kommentar foran vennene hans, første gang jeg møtte dem, når jeg spøkte om noe helt uskyldig. Jeg tror vennene hans reagerte på det.

- Har så smått begynt å komme med oppfordringer til hva jeg burde endre med utseendet mitt, selv om det er uskyldige ting som å lakkere neglene.

 

 

- Absolutt ingen tegn til sjalusi eller at han skal vite hvor jeg er. Lager mat til meg og varter meg opp.Kan det over likevel være tegn man bør ta på alvor?

 

 

Livredd for å havne i forhold med psykopat igjen, selv om det er lenge siden sist.... 

Anonymous poster hash: 12295...1fd

 

Hei, jeg er inne på forumet med emne "er mannen min psykopat". Har ser jeg at du sliter med litt av det samme som jeg gjør. Kom deg unna han! Jeg bryter nå opp med min mann etter 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er inne på forumet med emne "er mannen min psykopat". Har ser jeg at du sliter med litt av det samme som jeg gjør. Kom deg unna han! Jeg bryter nå opp med min mann etter 26 år. Litt av problemet med å avsløre disse mennenes adferd er at de er greie innimellom, slik at man alltid er i tvil. Er det jeg som er for skeptisk?-liksom. Tvilen har alltid kommet min mann til gode så langt, men ikke mer nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fantastiske sider har han som veier opp for alle de kjipe du nevner?

Styr unna. Langt unna.

 

Jeg føler jeg gjentar meg selv her, men han har ikke snakket om det negative mesteparten av tiden. 

 

Han har tatt mye kontakt, vist at han er seriøs angående fremtiden vår, ordnet mange hyggelige kvelder sammen, gitt meg mye oppmerksomhet, vært snill, trygg og hyggelig. 

 

Er det vanskelig å forstå at skurringen kommer litt i skyggen av oppførsel som vises størsteparten av tiden?

Anonymous poster hash: 12295...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...