Gå til innhold

Er psykopati arvelig?


DoleMari

Anbefalte innlegg

Hei!

Ja arv og miljø er det.

Jeg har feks selv autisme, mine barn også, men de er bedrefungerende enn jeg var som barn.

Det tror jeg muligens skyldes at de vokser opp under stabile, rolige og velorganiserte former.

Og ikke at jeg har sterkere grad av autisme.

Det er en dr eller lektor i Sverige som er kommet langt til tross for sin autisme, hennes far er grunnen, han bestemte at autismen ikke skulle stoppe hans datter fra å kunne delta i samfunnet. Dette sa damen selv på tv.

Jeg fikk sent hjelp, men da jeg fikk det, grep jeg alle muligheter, da jeg med ett kunne benytte meg av dem, pga av forklaringsgrunnlaget var gitt. Men jeg har god hukommelse og som følge av det evne til endring, egen tenkning og justering.

Anonymous poster hash: bec56...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...