Gå til innhold

Oppfordring: Ikke bruk våre fora til personlige krangler!

Anbefalte innlegg

Gjest webmaster

Denne oppfordringen er en gjenganger - men synes likefullt å være nødvendig: Vi ønsker ikke at våre fora brukes til personlige krangler...

(Det tar forøvrig ganske lang tid å slette slike tråder med mye krangling - og jeg har ikke tid til slikt nå rett før jul - så det er fint om dere kan holde dere på matta nå i julestria!)

Fortsetter under...

Sikter du til innlegget hvor det ble diskutert klikker eller ikke klikker???

De innleggene finner jeg ikke igjen. Der var det ikke stort av krangler, bare forskjellige synsvinkler på fenomenet.

Uansett sto det ikke så mye der, som ikke tåler dagens lys., andre tråder kan nok være verre.

Nå begynner du vel å slett litt mye nå ?......eller??....ikke rart du har mye å gjøre i tilfelle.

Greit om du kommer på banen litt tidligere neste gang, og ikke venter til langt ut på dag, før dere sletter.

Jeg tok kontakt med deg pr. mail ved de første provokasjonene uten noe respons.

Vennlig hilsen

Enig med deg i at Webm. må komme tidligere på banen.

H*n bør komme inn og gi en advarsler slik at folk skjerper seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...