Gå til innhold

Ungdom som faller utenfor


DoleMari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg burde ha vært plassert på spesialskole fra dag 1. Har alltid gjort det veldig bra faglig, men hva har jeg igjen for det nå.

Du skulle ikke vært på spesialskole hvis du var god faglig, men annen oppfølging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant som du sier. Det er egentlig bare gammelt rusk som jeg drar opp i. Ingen vits å tenke tilbake egentlig nå. Men det finnes alltid håp da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg ødelegger jo tråd på tråd. Skulle egentlig ønske jeg kunne få hjelp til å skaffe meg det jeg trenger av andre på normalt vis. Når jeg "kommer nærmere" et menneske får jeg bare vondt... hvis noe blir personlig. Bare vonde følelser... selv om jeg lengter sånn etter det... tror jeg må ha "PF"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke overraske meg ;)

14,8% av befolkningen har til enhver tid en personlighetsforstyrrelse [1]. Skjønner ikke hvorfor diagnosen sitter så langt inne når 1/7 har det.

[1] Svenn Torgersen, "Personlighet og personlighetsforstyrrelser"

(Ja, dette er jo on topic, skolen er ikke utrustet til å hjelpe de med PF. Var det i alle fall ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14,8% av befolkningen har til enhver tid en personlighetsforstyrrelse [1]. Skjønner ikke hvorfor diagnosen sitter så langt inne når 1/7 har det.

[1] Svenn Torgersen, "Personlighet og personlighetsforstyrrelser"

(Ja, dette er jo on topic, skolen er ikke utrustet til å hjelpe de med PF. Var det i alle fall ikke.)

14,8% av befolkningen har til enhver tid en personlighetsforstyrrelse [1]. Skjønner ikke hvorfor diagnosen sitter så langt inne når 1/7 har det.

[1] Svenn Torgersen, "Personlighet og personlighetsforstyrrelser"

(Ja, dette er jo on topic, skolen er ikke utrustet til å hjelpe de med PF. Var det i alle fall ikke.)

Det høres galt ut. Da er det for lett å få en diagnose.

Anonymous poster hash: 862d1...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...