Gå til innhold

Ny uførereform fra 1. Januar - mindre utbetalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde også formueskatten var redusert, husker det var et eller annen svada på nyheter om at den var så skadelig for småbedrifter eller noe slikt og derfor skulle de redusere den, men google sier at den er uendret o.0

 

Den er skadelig for Rimi-Hagen. Reduseres den ikke har han ikke lenger råd til å sende skjortene sine til London for rengjøring. 

Anonymous poster hash: 51ac2...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to store leiligheter uten lån og leieinntekt, så tror det skal være riktig.

 

Hvorfor klager du da over at du ikke er råd til å gå til tannlegen. Du er jo rik!!!!

Anonymous poster hash: 51ac2...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor klager du da over at du ikke er råd til å gå til tannlegen. Du er jo rik!!!!

Anonymous poster hash: 51ac2...1bc

 

har bare to tusen kr i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mente ikke opprøre noen...

jeg tenkte ikke over at jeg kanskje kan få et lån på en av leilighetene til å få fikset tennene.

fikk negativt svar sist jeg søkte om lån, men kan jo hende jeg ville få tilsvar på en mindre sum.

 

hjelpevergen min får leieinntekten og den forsvinner i regninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk!

Anonymous poster hash: 51ac2...1bc

 

Syns det er digg jeg. Tar to ganger om dagen; 20 mg om morgenen og 40 mg om kvelden. Er ganske bra 1-2 timer etter kveldsdosen. Blir avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

zeldox?

 

Syns det er digg jeg. Tar to ganger om dagen; 20 mg om morgenen og 40 mg om kvelden. Er ganske bra 1-2 timer etter kveldsdosen. Blir avslappet.

zeldox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

 

Merka forskjell når jeg tok 20 mg i stedet for 40 mg om morgenen. For da fikk jeg mye mer energi på dagen, og mindre tretthet. Men blir jo "stressa".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tålte ikke Zeldox. Ble angstfull og sint av den. Slå hånda i veggen i frustrasjon til slutt.

 

Så rart. Jeg reagerer helt motsatt. Jeg føler at jeg går i oppløsning på et vis, men Zeldox samler delene. Klarer å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...