Gå til innhold

Seksuelle fetisher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan henger dette sammen med psykiske lidelser?

Anonymous poster hash: 5891f...830
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Henger det sammen?

Skrevet

Jeg har seksuelle fantasier / fetisher som bryter med norsk lov. Antar at jeg er syk/psyk da, eller så er jeg frisk og lovene syke/psyke :ph34r:

Anonymous poster hash: 15642...436
Skrevet

Det er sykt når det plager eller skader andre mennesker/ dyr.

Anonymous poster hash: 41d60...af5

Skrevet

Jeg har seksuelle fantasier / fetisher som bryter med norsk lov. Antar at jeg er syk/psyk da, eller så er jeg frisk og lovene syke/psyke :ph34r:

Anonymous poster hash: 15642...436

I slike tilfeller kan det være tegn på sykdom.
Skrevet

Det er sykt når det plager eller skader andre mennesker/ dyr.Anonymous poster hash: 41d60...af5

Men hva når andre kunnreagerer på det - at andre synes det er skikkelig ekkelt osv?

Skrevet

Hvis de som har sex sammen synes det er ok, er det vel ikke en sak for andre. De færreste har jo tilskuere til akten.

Skrevet (endret)

Hvis de som har sex sammen synes det er ok, er det vel ikke en sak for andre. De færreste har jo tilskuere til akten.

Jeg (og flere) har bare hørt så mye om det av i min oppvekst (og tiden etter) - og det føltes bare sykt, ekkelt og skittent. Absolutt ikke noe jeg ønsket å høre men.. Sånn er det.

Var derfor jeg lurte.

Endret av hww

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...