DoleMari Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Skjønner ikke hva som skjer med meg, blir bare mer og mer likegyldig og apatisk. Jeg kommer meg på jobb, selv om hver morgen føles som å bestige en fjelltopp! Men jeg vet jeg må og kommer meg opp ,og når jeg er på jobb er alt bare bra. Hjemme er jeg bare trist og apatisk. Har bare lyst til å være sammen med tantebarna mine og dyr, faktisk. Blir bare sliten av mennesker som maser. Herregud, hva skjer med meg? Har da alltid klart å finne glede i NOE. Men når man aldri får noe respons på noe hjemme, visner man til slutt. 0 Siter
DoleMari Skrevet 14. september 2014 Forfatter Skrevet 14. september 2014 Det kan hende. Men ikke på den måten jeg har hatt før ( bare sovet og sovet og hatt det skikkelig vondt). Nå kan jeg være glad når jeg er sammen med familien og kose meg. Jeg savner en familie, tror jeg. Men hjemme er jeg bare trist og apatisk og negativ. Men veldig tungt om morgenen, men så går det seg til utover dagen. Men har kortere lunte. Jeg trives best med å ha familie og barn rundt meg. Det jeg lurer på er om det finnes noe annet som kan gi mer mer energi, i tillegg til Zoloft? Jeg savner å ha mer energi og tiltakslyst. Det svinger ganske mye med mye energi en dag hvor jeg får til alt, og så blir helt utmattet en annen dag! 0 Siter
Gjest Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Det kan hende. Men ikke på den måten jeg har hatt før ( bare sovet og sovet og hatt det skikkelig vondt). Nå kan jeg være glad når jeg er sammen med familien og kose meg. Jeg savner en familie, tror jeg. Men hjemme er jeg bare trist og apatisk og negativ. Men veldig tungt om morgenen, men så går det seg til utover dagen. Men har kortere lunte. Jeg trives best med å ha familie og barn rundt meg. Det jeg lurer på er om det finnes noe annet som kan gi mer mer energi, i tillegg til Zoloft? Jeg savner å ha mer energi og tiltakslyst. Det svinger ganske mye med mye energi en dag hvor jeg får til alt, og så blir helt utmattet en annen dag! Prøvd Wellbutrin? 0 Siter
DoleMari Skrevet 14. september 2014 Forfatter Skrevet 14. september 2014 Prøvd Wellbutrin? Nei, jeg har ikke prøvd noe annet enn Zoloft. Bør jeg gå til psykiater for medisin eller kan fastlegen gjøre det? Vurderer sterkt å gjøre noe her nå for å få en endring. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Nei, jeg har ikke prøvd noe annet enn Zoloft. Bør jeg gå til psykiater for medisin eller kan fastlegen gjøre det? Vurderer sterkt å gjøre noe her nå for å få en endring. Det er jeg usikker på. Håper nhd eller andre med peiling svarer deg på det :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Skjønner ikke hva som skjer med meg, blir bare mer og mer likegyldig og apatisk. Jeg kommer meg på jobb, selv om hver morgen føles som å bestige en fjelltopp! Men jeg vet jeg må og kommer meg opp ,og når jeg er på jobb er alt bare bra. Hjemme er jeg bare trist og apatisk. Har bare lyst til å være sammen med tantebarna mine og dyr, faktisk. Blir bare sliten av mennesker som maser. Herregud, hva skjer med meg? Har da alltid klart å finne glede i NOE. Men når man aldri får noe respons på noe hjemme, visner man til slutt. Kjøp en katt, eller ny samboer.Anonymous poster hash: ff24a...1d9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.