Gå til innhold

Norge bekjempe IS?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

 

som passifist er det to ting jeg vil bekjempe:

 

Nord-korea

 

Is

 

Har man våpen. så bruk til de noe bra, hvis det fins gråsoner.

 

Jeg er aktiv skytter, på blink:-)

 

Jeg er passifist interessemessig, dette har med logikk.

 

ser ikke at våpen har bidratt til mye nyttig.

 

skal man bruke de våpen jeg er imot, så bør de innsettes brukes ved folkemord, det skjer i Nord korea , systematisk og over årtier, og det skjer nå i Irak.

 

de mest forsvrasløse pga av undertrykkelse og alder, drepes i store tall.

 

som ilde under viser der en kvinne først er voldtatt av en gruppe menn for så å blodtappes.

 

 

ISIS3-564x530.jpg

 

http://www.360nobs.com/2014/08/gruesome-pictures-of-isis-executing-christians-in-iraq-syria-surfaces-online/

Anonymous poster hash: fa6fd...e1f

 

Uff for et forferdelig bilde :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke bilde er så forferdelig, det forferdelige  er at et uskyldig menneskes lidelse for vår unnlatenhet.

 

Hun er en av tusenvis uskyldige som drepes på tilsvarende måte.

 

Bilde etter bilde vises av kristne barn og yiasdi barn, halhugget og blodtappet, fordi Allah mener de er djeveltilbedere.

 

De som mener dette hadde det man kaller en hyrdestund før drapene.

 

Det er slik religiøse i sin løgn fungerer, men det handler om noe mye mer enn religion, de fleste går jo i kirken julaften, så dette handler ikke om releigion, men om løgn, derfor hater jeg løgen og mennesker, alle, men de som møter uhyrlighetene til menneskene forsvarer jeg, alltid, og uten løgn!!!

 

Jeg hater IS på lik linje som jeg hater andre løgnere, det blir mange å hate., men det er et logisk hat!



Anonymous poster hash: fa6fd...e1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg syns ikke bilde er så forferdelig, det forferdelige  er at et uskyldig menneskes lidelse for vår unnlatenhet.

 

Hun er en av tusenvis uskyldige som drepes på tilsvarende måte.

 

Bilde etter bilde vises av kristne barn og yiasdi barn, halhugget og blodtappet, fordi Allah mener de er djeveltilbedere.

 

De som mener dette hadde det man kaller en hyrdestund før drapene.

 

Det er slik religiøse i sin løgn fungerer, men det handler om noe mye mer enn religion, de fleste går jo i kirken julaften, så dette handler ikke om releigion, men om løgn, derfor hater jeg løgen og mennesker, alle, men de som møter uhyrlighetene til menneskene forsvarer jeg, alltid, og uten løgn!!!

 

Jeg hater IS på lik linje som jeg hater andre løgnere, det blir mange å hate., men det er et logisk hat!

Anonymous poster hash: fa6fd...e1f

 

Jeg ble kvalm. Ja stakkars folk, mye urettferdighet i verden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fy faen for en syk kultur og for en syk religion.

Anonymous poster hash: 518bb...cea

 

Hei!

 

Nettopp det er det!

 

Tenk hvilket helvete denne unge kvinne og hennes barn hadde før hun ble slaktet:-(

 

All løgn bør hates, enten den har et religonsnavn eller et annet tåpelig navn.

 

Løgn er problemet.

 

Vi vet alle! Alle!!!! hva som er rett eller galt, så bare vi slutter våre skuespill blir verden ganske mye bedre!

Anonymous poster hash: fa6fd...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :( Helt grusomt!

Hei!

 

siden islams grunnlegger var en hærfører så bør vel de fleste forstå at krig lett kan forsvares av en religon der grunnlegger er en kriger, hærføtrer :lol:

Anonymous poster hash: fa6fd...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

siden islams grunnlegger var en hærfører så bør vel de fleste forstå at krig lett kan forsvares av en religon der grunnlegger er en kriger, hærføtrer :lol:

Anonymous poster hash: fa6fd...e1f

 

Triste greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

siden islams grunnlegger var en hærfører så bør vel de fleste forstå at krig lett kan forsvares av en religon der grunnlegger er en kriger

 

 

Det stikk motsatte av Jesus og kristendommen med andre ord.

Anonymous poster hash: 518bb...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du melder deg selv til tjeneste, eller skal andre ta drittjobben og risikere livet?

Anonymous poster hash: ed532...b0c

 

Nei, dette må muslimene ordne opp i selv. DERSOM problemene kommer til norge, så vil jeg definitivt melde meg frivillig og "rydde opp" litt.

 

Foresten så kan man godt putte bilder i spoiler kommentarer, det er en del barn etc som er innom her ikke bare voksne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...