Gå til innhold

For feig til å gå..


hardetogsåsånn

Anbefalte innlegg

Gargamel prøver å redde et forhold igjen ;)

Jeg synes også folk skal få en sjanse altså, men når årene går og ingenting skjer?

Han har fått mange sjanser til å ta tak i problemet, men velger å ikke gjøre noe. Da kan han bare ha det så godt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder ikke mer.. Har mast men tør ikke for mye for da blir han sur, men d betyr tydeligvis ikke noe for han.

Jeg e kjempeskuffa å innser at ska jeg va et liv m fysisk kontakt, sex å kommunikasjon må jeg ut av d her.. Trist :-(

Et siste ultimatum er kanskje en mulighet? Enten går han med på at du ringer til legen hans og bestiller en time snarest og han går dit! Ellers er det slutt. Forklar ham at du har prøvd i mange år og føler at han har valgt bort deg og forholdet deres, men at du er villig til å gi ham denne aller siste sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et siste ultimatum er kanskje en mulighet? Enten går han med på at du ringer til legen hans og bestiller en time snarest og han går dit! Ellers er det slutt. Forklar ham at du har prøvd i mange år og føler at han har valgt bort deg og forholdet deres, men at du er villig til å gi ham denne aller siste sjansen.

 

Bra forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hardetogsåsånn

Da ville han blitt veldig sint trur jeg, om jeg har ringt legen altså, jeg synes d e å overkjøre han, å alvorlig talt så e han voksen, ka e viktigst av å redde forholdet el det å tørre å si til legen at han har potensproblem?

Tydeligvis har han valgt.

Han har jo kanskje mista følelsan for meg å som jeg føler at jeg sakte men sikkert har gjort for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hardetogsåsånn

Så svaret e, d kommer jeg aldri til å gjøre. Han har fått hundre ultimatum, vi var på samlivskurs i fjor, hjelper ikke når hovedproblemet e nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så svaret e, d kommer jeg aldri til å gjøre. Han har fått hundre ultimatum, vi var på samlivskurs i fjor, hjelper ikke når hovedproblemet e nærhet.

Men da er vel valget soleklart? Gå fra ham.

 

Jeg har forøvrig truet et par ganger med å bestille legetime til kjæresten min om han ikke gjør det selv, dog ikke ang. potensproblemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kom han seg til legen da?

Da e jeg vist på jakt etter leilighet..

Han syntes det var så flaut om jeg skulle ringe så da gjorde han det selv, påfølgende dag. :)

 

Lykke til med jobben med å komme seg ut av forhold og leilighet! Det er tøft mens det står på, men verdt det etterpå (siden du mistrives sånn i dette forholdet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...