Gå til innhold

Hva feiler meg da?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en normalt utseende gutt. Men jeg kan ikke forstå hvorfor han er sammen med meg. Fordi jeg har et så dårlig utseende. Jeg sammenligner meg med folk med brannskader. Det er jævlig å ha det sånn. Føler meg ikke normal i det hele tatt. Jeg blir mange ganger flau over dette.

Jeg er egentlig en positiv person, kanskje derfor jeg også klarer å gjennomføre et normalt liv. Jeg liker også mennesker som har en positiv innstilling til livet, fordi jeg ser på det som en styrke.

Men likevel sitter jeg her å sjekker kroppen hele tida. Og er redd for å gå ut. Jeg hater den siden av meg selv som ikke greier å takle det. Men jeg befinner meg i et indre fengsel av vonde tanker.

Hva skal jeg gjøre ?

Anonymous poster hash: acc68...991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor sammenligner du deg med de som har brannskader? Har du lignende skader, eller er det bare en følelse av å være deformert/stygg?

"Body Dysmorfic Disorder", gir lignende symptomer som du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sammenligner du deg med de som har brannskader? Har du lignende skader, eller er det bare en følelse av å være deformert/stygg?

"Body Dysmorfic Disorder", gir lignende symptomer som du har.

Nei jeg har ikke brannskader. Men jeg har arr etter kviser. Det føles som å være deformert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke brannskader. Men jeg har arr etter kviser. Det føles som å være deformert. Anonymous poster hash: acc68...991

Har du sjekket medisinsk hudpleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket medisinsk hudpleie?

Det er sikkert veldig dyrt. Dessuten tviler jeg på at jeg kommer til å bli så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert veldig dyrt. Dessuten tviler jeg på at jeg kommer til å bli så mye bedre. Anonymous poster hash: acc68...991

Ja, det er dyrt, men ikke uoverkommelig dyrt... Jeg hadde gått til fastlegen og bedt om å bli henvist til hudlege når det plager deg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg har ikke brannskader. Men jeg har arr etter kviser. Det føles som å være deformert.

Om ting er dyrt, er relativt. Det er snakk om en investering for livet her. Hva betyr noen tusen kroner da? Tviler på at dine arr er så ille som du vil ha det til. Er nok mere noe psykologisk?

Endret av dedalo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...