Gå til innhold

Vi var lykkeligere før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    17

  • slabbedask

    14

  • DexterMorgan

    4

  • tonie

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Negative personlighetstrekk antageligvis?

 

Sjekk for øvrig "Dagens topp 20 medlemmer"! Jeg tror det er på tid å ta kvelden (ikke på den måten da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk for øvrig "Dagens topp 20 medlemmer"! Jeg tror det er på tid å ta kvelden (ikke på den måten da).

 

Ikke bry deg om det, det er bare en liste over forumbrukernes IQ-score.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett for deg å si som den eneste med over 100 innlegg...

 

Vær fornøyd med 2. plass, du.

 

Fordi?

 

Tror det har noe med manglende/dårlig evne til å holde ut ubehag i øyeblikket med tanke på fremtidig vinning. Mangel på stabile mål og ambisjoner. For å nevne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange fisker fikk du i WoW i dag da?

 

Jeg er ikke nerd, spiller ikke WOW. For tiden går det i Hearthstone men blir sur pga de andre har bedre kort enn meg -_- Free to play ftw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sorry, nå er jeg spydig...

 

Tror jeg skal slutte å poste jeg. Føler meg så trist, også føles det som hodet er grøt.

 

Natti natt.

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-På Dol av og til

 

BBC og britiske forskere bekrefter igjen at «Fremtiden i våre hender» har hatt rett hele tiden.

 

Vi var lykkeligere før, den gang vi eide mindre, men brydde oss mer om hverandre.

 

Andelen av den britiske befolkning som sier de er «meget lykkelige», har falt fra 52 prosent i 1957 til beskjedne 36 prosent i dag. 

Fortsetter utviklingen i samme tempo, vil det knapt være noen «svært lykkelige» briter igjen rundt midten av århundret, selv om velstanden vokser videre i full fart. 

Vi kommer til å drukne av kollektiv depresjon i et hav av luksus, skriver Dagens Næringsliv.

 

Folk blir lykkeligere av gode og nære forhold (48 prosent). Nest viktigst – 24 prosent – er å ha en god helse. Under ti prosent mener det viktigste er å ha en interessant jobb.

 

Venner er viktigere enn penger, men det er bedre å være rik og venneløs enn fattig og venneløs, mener lykkeforskerne. Økonomiprofessor Andrew Oswald ved Warwick University har beregnet at lykketapet ved å være venneløs kan kompenseres med snaut 600.000 kroner.

 

http://www.dn.no/nyheter/2006/05/08/trist-a-vaere-rik?service=print

 

Stiller folk for  store krav i dag, eller har samfunnet blir for hardt og uoversiktlig?

Anonymous poster hash: a0899...b4f

 

Jeg hadde mye bedre råd for flere år tilbake. Men lykkeligere...absolutt ikke. Storkoser meg med den minimalistiske stilen vi har i dag. Liker å eie lite.  Selv om jeg gjerne skulle hatt litt bede råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...