Gå til innhold

mangel på følelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt skyldfølelse, jeg kan forelske meg på kommando, bli trist når jeg vil, jeg kan bli sint når jeg vil, mangler sympati, empati og frykt, jeg er ikke glad i familien min, det er likegyldig for meg hvordan de har det, jeg blir sint over bagateller, jeg har ett ukontrollerbar sinne, jeg liker smerte (feks. The knife game, det morsomme er at du aldri vet når du treffer) jeg lyver mer enn nødvendig, jeg har overbevist meg selv med løgn, jeg snakker med meg selv (fordi jeg trenger profesjonelt svar :P ) har hørt at det er ubehagelig å bli stirret på over lengre perioder, jeg vet ikke hva se snakker om.

Anonymous poster hash: cf377...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt skyldfølelse, jeg kan forelske meg på kommando, bli trist når jeg vil, jeg kan bli sint når jeg vil, mangler sympati, empati og frykt, jeg er ikke glad i familien min, det er likegyldig for meg hvordan de har det, jeg blir sint over bagateller, jeg har ett ukontrollerbar sinne, jeg liker smerte (feks. The knife game, det morsomme er at du aldri vet når du treffer) jeg lyver mer enn nødvendig, jeg har overbevist meg selv med løgn, jeg snakker med meg selv (fordi jeg trenger profesjonelt svar :P ) har hørt at det er ubehagelig å bli stirret på over lengre perioder, jeg vet ikke hva se snakker om.Anonymous poster hash: cf377...846

Søk prof hjelp.

Anonymous poster hash: d7a55...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg ikke annet enn å synes synd på deg , du går glipp av det viktigste i livet, nemlig å føle ekte kjærlighet.

Anonymous poster hash: 957f4...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg ikke annet enn å synes synd på deg , du går glipp av det viktigste i livet, nemlig å føle ekte kjærlighet.

Anonymous poster hash: 957f4...d48

dette var vel ikke akkurat så oppmuntrende å høre for en som sliter med manglende følelser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...