Gå til innhold

Spørsmål om antisosial personlighetsforstyrrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meget enig.

Har man kapasitet til det? Og hvis man er trygdet grunnet asperger, mister man den da og ender somsosialklient!

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    32

  • Health Freak

    16

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    6

  • Madelenemie

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Nils Håvard Dahl, psykiater

Trygden blir ikke revurdert.

Du har hørt om svensken, dansken og nordmannen som satt på bar da Jesus kom inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man kapasitet til det? Og hvis man er trygdet grunnet asperger, mister man den da og ender somsosialklient!

Anonymous poster hash: 35440...826

Ingen har blitt trygdet på grunn av asperger i Norge hittil, så du er nok trygg sånn sett. Går mer på funksjonsnivået ditt i forhold til hva arbeidsgivere krever, og det endres ikke med diagnoser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygden blir ikke revurdert.Du har hørt om svensken, dansken og nordmannen som satt på bar da Jesus kom inn?

Nei.

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har blitt trygdet på grunn av asperger i Norge hittil, så du er nok trygg sånn sett.

Den fleste jobber ikke.

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fleste jobber ikke.

Anonymous poster hash: 35440...826

Ja de fleste aspergere har et så dårlig funksjonsnivå at de ikke klarer å jobbe har lurt på tall for hvor mange men har ikke funnet men noen snakket om 90% utenfor ordinært arbeidsliv. Men uansett ikke alle, og derfor kan man ikke si at asperger = trygdet, ingen automatikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de fleste aspergere har et så dårlig funksjonsnivå at de ikke klarer å jobbe har lurt på tall for hvor mange men har ikke funnet men noen snakket om 90% utenfor ordinært arbeidsliv. Men uansett ikke alle, og derfor kan man ikke si at asperger = trygdet, ingen automatikk

Nei, men meget stor sannsynlighet. Men nå som diagnosen forsvinner så blir en vurdert som frisk?

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har blitt trygdet på grunn av asperger i Norge hittil, så du er nok trygg sånn sett. Går mer på funksjonsnivået ditt i forhold til hva arbeidsgivere krever, og det endres ikke med diagnoser

Nei ikke asperger alene, men på grunn av tilleggs vansker som depresjon og angst,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men meget stor sannsynlighet. Men nå som diagnosen forsvinner så blir en vurdert som frisk?

Anonymous poster hash: 35440...826

Eller normal, kanskje ?

Endret av FGT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller normal, kanskje ?

 

Så sier NAV, nå er du normal/frisk, skaff deg jobb!

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygden blir ikke revurdert.

Du har hørt om svensken, dansken og nordmannen som satt på bar da Jesus kom inn?

 

Ja, nordmannen ville ikke vite noe av Jesus, siden han da ville bli frisk og miste trygda? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nordmannen ville ikke vite noe av Jesus, siden han da ville bli frisk og miste trygda? :rolleyes:

 

Jeg forstod ikke den jeg. Er det så at man blir vurdert frisk siden diagnosen forsvinner?

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod ikke den jeg. Er det så at man blir vurdert frisk siden diagnosen forsvinner?

Anonymous poster hash: 35440...826

 

Neida, han er bare oppgitt over folk som er redd for miste trygden, og valgt å slå et vits om saken.

 

Jeg kan fortelle vitsen, selv om det nok blir mange feil fordi jeg ikke husker ordrett:

 

Svensken, dansken og nordmannen satt i en bar, og så kommer Jesus inn og sier han skal kurere dem for sykdommene deres. Jesus legger først hånden på hodet til dansken og så sier dansken: "jøss, takk, Jesus, nå har jeg ikke vondt i ryggen min lenger!", så er det svensken som står for tur, som sier "jævla bra Jesus-duden, nå hører jeg ikke stemmer lenger!". Så kommer Jesus bort til nordmannen. Men nordmannen blir tar noen skritt tilbake og sier: "ikke rør meg, jeg har 100% uføretrygd!"

 

Så sånn var det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, han er bare oppgitt over folk som er redd for miste trygden, og valgt å slå et vits om saken.

 

Hvorfor er han oppgitt over det? Noen av oss får ikke jobb pga lyter og ville måtte leve på gata som tiggere hvis vi ikke hadde hatt trygd. Mener han at det er bedre slik at de rike kan få mer i skattelette?

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han oppgitt over det? Noen av oss får ikke jobb pga lyter og ville måtte leve på gata som tiggere hvis vi ikke hadde hatt trygd. Mener han at det er bedre slik at de rike kan få mer i skattelette?

Anonymous poster hash: 35440...826

 

Det må du nesten spørre han om. Men for å spekulere litt da, så tror jeg han mener mange maser til seg diagnoser og trygd i stedet for å ta seg sammen, oppføre seg voksent og ansvarlig og gjøre noe med sin egen situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten spørre han om. Men for å spekulere litt da, så tror jeg han mener mange maser til seg diagnoser og trygd i stedet for å ta seg sammen, oppføre seg voksent og ansvarlig og gjøre noe med sin egen situasjon.

 

Tror han at folk lever på minstetrygd frivillig, med ugleseingen som en ekstra bonus?

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kunne han gjerne skyte oss hvis vi er en slik belastning på samfunnet.



Anonymous poster hash: 35440...826
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han mener vi velger "minste motstands vei" ja... men det er nå bare spekulasjoner.

 

Ikke har jeg bryr meg. :) Jeg bare opplyser om mine spekulasjoner jeg, i tilfelle andre er interessert. :)

 

Som du ser av dette så betalte NHD 614.349 NOK i skatt i 2009... det er jo nok til en 3-4 minstepensjonister... så vi bør vel være takknemlige. :)

 

http://www.sjekkskatten.no/?op=Person2011&id=d3e6778325ff52d32&urlnavn=NILS+H%c5VARD+DAHL&ca=c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han mener vi velger "minste motstands vei" ja... men det er nå bare spekulasjoner.

 

Ikke har jeg bryr meg. :) Jeg bare opplyser om mine spekulasjoner jeg, i tilfelle andre er interessert. :)

 

Som du ser av dette så betalte NHD 614.349 NOK i skatt i 2009... det er jo nok til en 3-4 minstepensjonister... så vi bør vel være takknemlige. :)

 

http://www.sjekkskatten.no/?op=Person2011&id=d3e6778325ff52d32&urlnavn=NILS+H%c5VARD+DAHL&ca=c

 

Tenk så lite han hadde sluppet å betale hvis alle vi snylterne hadde blitt avlivet.

Anonymous poster hash: 35440...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så lite han hadde sluppet å betale hvis alle vi snylterne hadde blitt avlivet.

Anonymous poster hash: 35440...826

 

Nei nå må du skjerpe deg altså, NHD vil da slettes ikke avlive oss...! :) Han skriver jo på dette forumet helt gratis, helt uten godtgjørelser, så han er jo bare ute etter å hjelpe flest mulig...!

 

Men tror han blir sliten av å stå på sånn, det kan nok forklare at han er gretten til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...