Gå til innhold

Hallusinasjoner

missmas

Anbefalte innlegg

Når jeg har hatt hallusinasjoner, så har det vært med øynene. Ting "morfer", f.eks meg selv i speilet morfer til et monster, eller ansiktene til venner blir komiske figurer, eller, da jeg var sterkt manisk psykotisk, vilt fremmede så akkurat ut som folk jeg kjente så jeg trodde det var dem.

Jeg trodde å høre stemmer var vanligste hallusinasjonen. Har jeg en annen type organisk hjerne"feil" enn de som hører mest stemmer? Jeg har hørt folk si hallo, så går jeg inn på stua men ingen er der og hørt mobilen ringe uten at den ringer, og jeg har fått sms som ikke fantes i virkeligheten som fikk meg til å legge fra meg alle skoene mine på flyplassen for den sa "leave the shoes". Ifølge journalen min hører jeg stemmer når jeg er psykotisk men jeg kan egentlig ikke huske det. Men annsiktshallusinasjoenne husker jeg. Er det "vanlig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lignende opplevelser som det du beskriver. Jeg delte menneskeheten inn i de gode og de onde, og de onde så jeg hadde et spesielt drag i ansiktet, en slags diagonal linje fra pannen til kjeven. Dessuten så jeg folk som om de beveget seg i sakte film. Mennesker som var ute og jogget i parken, så ut som om de nesten svevde i luften, for bevegelsene var så laaaangsomme.

Anonymous poster hash: ff516...f30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...