slabbedask Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har kritisert. Og nå så setter du jo frem "F25" i denne sammenhengen for å få meg til å føle meg dum, siden jeg har hatt den diagnosen og syns personen denne tråden handler om er latterlig. Men han satte jo frem denne diagnosen FØR du hadde skrevet noe. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 ...og konsekvensen er at siden du bruker DOL, er F25 et tema jeg må la være å omtale? 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Men han satte jo frem denne diagnosen FØR du hadde skrevet noe. Nei, han gjorde ikke det. Han endret innlegget, men det står ikke "endret" på hans innlegg av en eller annen grunn. 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 ...og konsekvensen er at siden du bruker DOL, er F25 et tema jeg må la være å omtale? Nei, et ord eller setning man sier kan bety ulike ting i ulike sammenhenger. Fordi ved kommunikasjon mellom mennesker så er det bare en liten del som går på ordene i seg selv. 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Psykiatere må vel være de beste mobberne, siden de vet nøyaktig hvordan de skal treffe noen uten at andre skjønner det... mobbingens "master mind"... Men haha nå høres jeg vel toskete ut, og blir sikkert kastet ut og. Jeg klarer ikke forsvare meg med den finessen NHD angriper med. Så jeg taper. 0 Siter
ISW Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Psykiatere må vel være de beste mobberne, siden de vet nøyaktig hvordan de skal treffe noen uten at andre skjønner det... mobbingens "master mind"... Men haha nå høres jeg vel toskete ut, og blir sikkert kastet ut og. Jeg klarer ikke forsvare meg med den finessen NHD angriper med. Så jeg taper. Jeg tror ikke det var rettet mot deg. Hilsen F42 + F45 :-) Endret 20. oktober 2014 av issomethingwrong 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Ok, dette var kanskje ikke helt realistisk..... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Hadde tenkt å slenge meg med men alle diagnosene mine bare forsvinner så samme kan det være 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Endret 20. oktober 2014 av startet av 0 Siter
DoleMari Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har ikke noe imot Soulspring jeg, men denne dama hadde kanskje ikke godt av å gå der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.