AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Var på et svært kjøpesenter i dag med min sønn på 11 år. Vi gikk til en butikk der han prøvde mange tettsittende masker av gummi. (Gris, hest,gorilla etc.) Nå etterpå fikk jeg helt angst som kunne utsette min sønn for å prøve disse maskene som enormt mange før han har prøvd.. Han kan vel få alle tenkelige og utenkelige sykdommer nå??! Føler meg som verdens verste mor akkurat nå.. Anonymous poster hash: 9ce91...aec Anonymous poster hash: 9ce91...aec 0 Siter
laban Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Det er vel ikke sikkert at de som evt. har prøvd dem tidligere, er sykere enn din egen sønn er akkurat nå? Skulle noen ha nyst i en slik maske, lagres det vel ikke i den for evig? Tror nok en gjennomsnittlig 11-årig gutt er borti verre ting i løpet av dagen. Men du kan jo tørke litt av den dere kjøpte, før den tas i bruk for alvor. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Nå må du rull inn. Dette er da ikke noe å frykte, han er nok borti mye verre ting enn dette i løpet av dag. Nå er du overhysterisk. Sov godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.