Gå til innhold

Jeg - en maskin


startet av

Anbefalte innlegg

Hvem da tenker du på?

Anonymous poster hash: 75d51...f16

Hans "men men bare noe jeg tenkte på" frasen ble ihvertfall smittsom, og noen som lagde bruker med samme navn og bilde som han og noen slike tilfeller

Anonymous poster hash: b7df0...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • startet av

    22

  • Madelenemie

    12

  • slabbedask

    8

  • AnonymBruker

    7

Mest aktive i denne tråden

 

Hans "men men bare noe jeg tenkte på" frasen ble ihvertfall smittsom, 

 

Det er bare litt intern humor som man må være inviet for å forstå.

 

og noen som lagde bruker med samme navn og bilde som han og noen slike tilfeller

 

 

Her er det noe lurings.

 

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kopiert noen DOLere før ? Har ikke lagt merke til det ihvertfall for meg virker du ganske orginal og grublete og unik. Og heller noen folk som kopierer DEG faktisk :)

Kanskje det. :P;)

Ja, det var minst én copycat. Men det var nok mest troll. :P

Hva er det du tenker du har for diagnose?

Jeg har sikkert den jeg har, og så er dette fantasien min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det. :P;)

Ja, det var minst én copycat. Men det var nok mest troll. :P

Jeg har sikkert den jeg har, og så er dette fantasien min. :)

Og

 

hvilken diagnose har du ;)

 

Tenker du? tror du? eller har noen sagt?

 

For min del kom konklusjonen FØR jeg hadde fylt ut et skjema, det syns jeg er merkelig :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men noe annet...

Føler at folk liksom skyr meg, ikke vil ha noe med meg å gjøre. De hilser, men jeg merker at det er noe!

Har angst nå. Tenk om de tror jeg er psykopat eller noe slikt? Og, hva om jeg er det...

Er helt sikker på at det er noe feil i måten jeg føler om andre. Kanskje det er fordi jeg ikke føler noe? Jeg vet jo at jeg faker hyggelighet... er det tegn på at du er psykopat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noe annet...

Føler at folk liksom skyr meg, ikke vil ha noe med meg å gjøre. De hilser, men jeg merker at det er noe!

 

De merker nok at du er unnvikende, og da blir folk usikre?

Anonymous poster hash: 75d51...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke jeg som betyr noe, men ingen liker snylting, det er tungt å jobbe. Andre snylter ikke, men de mener nok jeg gjør det, pga. omstendigheter jeg ikke tar opp her pga. faren for å bli gjenkjent. Men f.eks. hvis jeg ser veldig frisk og oppegående ut, da... det vet jeg ikke, men kan jo være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke jeg som betyr noe, men ingen liker snylting, det er tungt å jobbe. Andre snylter ikke, men de mener nok jeg gjør det, pga. omstendigheter jeg ikke tar opp her pga. faren for å bli gjenkjent. Men f.eks. hvis jeg ser veldig frisk og oppegående ut, da... det vet jeg ikke, men kan jo være.

 

Folk flest har nok med sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noe annet...

Føler at folk liksom skyr meg, ikke vil ha noe med meg å gjøre. De hilser, men jeg merker at det er noe!

Har angst nå. Tenk om de tror jeg er psykopat eller noe slikt? Og, hva om jeg er det...

Er helt sikker på at det er noe feil i måten jeg føler om andre. Kanskje det er fordi jeg ikke føler noe? Jeg vet jo at jeg faker hyggelighet... er det tegn på at du er psykopat?

Hei!

Det virker paranoid å tenke så mye på hva andre tenker om deg.

Det er vel ikke da så lett å endre på hvis det er en del av sykdommen?

Det virker slitsomt, kanskje det fins medisiner som kan hjelpe deg?

Evt denne kognitive terapien som så mange bruker?

Jeg tenker egne tanker og tenker ikke på hva andre tenker, det kan man jo ikke vite, derfor er det best å høre hva som blir sagt, ut i fra det kan man av og til mene noe, men det er vel lettere skrevet enn gjort, at det er så enkelt for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke jeg som betyr noe, men ingen liker snylting, det er tungt å jobbe. Andre snylter ikke, men de mener nok jeg gjør det, pga. omstendigheter jeg ikke tar opp her pga. faren for å bli gjenkjent. Men f.eks. hvis jeg ser veldig frisk og oppegående ut, da... det vet jeg ikke, men kan jo være.

Hei!

Om jeg jobber, studerer eller som nå ikke gjør noe av det:-) så tenker andre lite om det:-)

En dame sa, " så synd" for min del, og hadde heller medfølelse.

De fleste har nok med sitt:-) jeg ser jo også helt normal ut, i tillegg har jeg gode evner, men jeg blir fortere overbelastet, det har med autisme å gjøre, mennesker tenker ikke mer og mye og videre utover.

Det er kjipt, og belastende nok å ha det slik, så vi burde ikke plage oss selv unødvendig med hva andre tenker om oss, de tenker om seg selv, og ikke om oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...