Gjest Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 Har googlet litt, men hvor finner jeg best norsk informasjon om mixed state? 0 Siter
frosken Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 Har du prøvd å Google blandet episode? 0 Siter
Gjest Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/165732-nhd-kan-en-føle-lykkerus-og-dyp-depresjon-samtidig/ 0 Siter
missmas Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg hadde noe sånt da jeg startet med p-piller første gang. Jeg hadde ville latteranfall på bussen jeg ikke greide stoppe, for så å ha lammende depresjon med selvmordstanker i det øyeblikket jeg trakk pusten. Hadde i tillegg hallusinasjoner og ble ekstremt nærtagen og fikk sosial angst 0 Siter
ISW Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 Såvidt jeg vet er en blandet episode ikke nødvendigvis at man raskt svinger mellom å være deprimert og manisk, men å ha symptomer på begge tilstandene samtidig. Typisk at man er i dårlig humør men samtidig har mye energi, eller andre kombinasjoner av depressive og maniske symptomer. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 Såvidt jeg vet er en blandet episode ikke nødvendigvis at man raskt svinger mellom å være deprimert og manisk, men å ha symptomer på begge tilstandene samtidig. Typisk at man er i dårlig humør men samtidig har mye energi, eller andre kombinasjoner av depressive og maniske symptomer. Ok. Jeg forstår ikke noe av det som skjer med meg for tiden. Det har vært et salig kaos. Tror jeg er innom alle følelseskategorier opptil flere ganger daglig. Om noe er på samme tid aner jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.