Gå til innhold

Takke ja til noen dagers innleggelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har muligheten om jeg vil. Men jeg er usikker. Jeg tror det ikke vil hjelpe. Og jeg har to steder å velge mellom. Akuttpsykiatrisk eller åpen sted der man er noen dager også. På akuttpsykiatrisk får man prate hver dag tror jeg, på den andre ikke i det hele tatt. Men på akuttpsykiatrisk er det mer strengt, den andre mer åpen..

Jeg har vært begge steder før..Akutt var virkelig strengt, men den andre var det ikke noen samtaler..

Skrevet

Jeg har muligheten om jeg vil. Men jeg er usikker. Jeg tror det ikke vil hjelpe. Og jeg har to steder å velge mellom. Akuttpsykiatrisk eller åpen sted der man er noen dager også. På akuttpsykiatrisk får man prate hver dag tror jeg, på den andre ikke i det hele tatt. Men på akuttpsykiatrisk er det mer strengt, den andre mer åpen..

Jeg har vært begge steder før..Akutt var virkelig strengt, men den andre var det ikke noen samtaler..

Kan vel ikke skade det :)

Skrevet

Kan vel ikke skade det :)

Takk for svar :)

Ventet og så litt, har funnet ut jeg bare må holde ut. Liker meg best hjemme, så blir det skole på mandag igjen.

Vil helst ikke gjøre det hvis jeg klarer det motsatte, men fint få tilbud om det selvfølgelig!

Skrevet

Takk for svar :)

Ventet og så litt, har funnet ut jeg bare må holde ut. Liker meg best hjemme, så blir det skole på mandag igjen.

Vil helst ikke gjøre det hvis jeg klarer det motsatte, men fint få tilbud om det selvfølgelig!

Ja det forstår jeg at det er best å være hjemme, det liker jeg best også :) Lykke til da, så flott at du går på skolen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...