Gå til innhold

Hva skjer med meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt lagt for hat av noen som betyr mye for meg, og jeg får ikke noe klart svar på hva jeg har gjort galt. Det burde jeg vel kunne takle med fornuftige, modne tanker... 

... Men nå kommer ALT det gamle opp... Mobbing, utestenging, kjærester som ikke var så snille, rollen som familiens syndebukk... 

Jeg faller helt sammen, og selvverdet mitt smuldrer opp. Jeg har begynt å miste troen på at det noensinne skal bli bedre, at noen vil ha meg. Føler meg desperat etter å få ordnet opp med personen som har lagt meg for hat, men det er som å snakke til en murvegg. 

Jeg tar antidepressiva, og har ikke mer å gå på sånn sett. 

Hva er det med meg, og hvordan kommer jeg meg opp av dette? Behandleren (privatpraktiserende) er sykemeldt. 

Anonymous poster hash: c4717...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...