Gå til innhold

Nå har jeg overtaket. Tror jeg

Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg var råparanoid for ikke så lenge siden. Så for meg at jeg ble satt på en tiltalebenk og vennligst bedt om å ta med meg ungene mine og flytte.

Nå har jeg imidlertid gjort noe som jeg tror har satt alle på plass. Føles deilig. Allikevel er det et sted inni meg som tviler. Jeg skulle ønske jeg bare kunne gi blanke blaffen i hele greia.

Så lenge jeg betaler husleie, vasker trappeoppgangen når jeg skal og ikke spiller tuba midt på natten, burde alt være greit. Eller er det en eller annen sosial kode jeg ikke har knekt? Jeg er så usikker. Må man absolutt ha lange samtaler med noen man møter i vaskekjelleren? Holder det ikke med et smil og et hei?

Formannen sender meg hatefulle blikk og snur ryggen til meg når han ser meg. Dessuten har jeg hørt at han brøler til kona si. Jeg brøler aldri.

Jeg føler at guttene mine og jeg er pariakaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var råparanoid for ikke så lenge siden. Så for meg at jeg ble satt på en tiltalebenk og vennligst bedt om å ta med meg ungene mine og flytte.

Nå har jeg imidlertid gjort noe som jeg tror har satt alle på plass. Føles deilig. Allikevel er det et sted inni meg som tviler. Jeg skulle ønske jeg bare kunne gi blanke blaffen i hele greia.

Så lenge jeg betaler husleie, vasker trappeoppgangen når jeg skal og ikke spiller tuba midt på natten, burde alt være greit. Eller er det en eller annen sosial kode jeg ikke har knekt? Jeg er så usikker. Må man absolutt ha lange samtaler med noen man møter i vaskekjelleren?

Nei, det må man ikke. Du blir garantert ikke kastet ut av den grunn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg betaler husleie, vasker trappeoppgangen når jeg skal og ikke spiller tuba midt på natten, burde alt være greit. Eller er det en eller annen sosial kode jeg ikke har knekt? Jeg er så usikker. Må man absolutt ha lange samtaler med noen man møter i vaskekjelleren? Holder det ikke med et smil og et hei?

Formannen sender meg hatefulle blikk og snur ryggen til meg når han ser meg. Dessuten har jeg hørt at han brøler til kona si. Jeg brøler aldri.

I tillegg til de forhold du nevner, så er man noen steder også opptatt av at folk må delta på dugnad - men heller ikke manglende dugnadsdeltagelse er grunnlag for å forsøke å få noen til å flytte.

Jeg tror du feiltolker blikkene fra formannen. Det er da ikke så ofte at folk sender _hate_fulle blikk? Kanskje han er litt gretten for tiden og ikke smiler til folk, men derfra til hat er veldig langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Du er nok fortsatt litt paranoid, tror jeg :-) Jeg blir også satt på tiltalebenken, hvis ikke det er nok med et smil og et hei. Jeg er i vaskekjelleren for å sette på en vask. Jeg drar ikke dit for å være sosial. Sosial omgang med folk pleier jeg andre steder  :P  Helt ærlig, så har jeg ingen interesse for å skravle og bli kjent med de i blokka heller. Jeg er vant til å bo i enebolig og håper da et smil og et hei er bra nok for de som bor i leilighetene rundt meg. De fleste er gamle mennesker med rullatorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til de forhold du nevner, så er man noen steder også opptatt av at folk må delta på dugnad - men heller ikke manglende dugnadsdeltagelse er grunnlag for å forsøke å få noen til å flytte.

Jeg tror du feiltolker blikkene fra formannen. Det er da ikke så ofte at folk sender _hate_fulle blikk? Kanskje han er litt gretten for tiden og ikke smiler til folk, men derfra til hat er veldig langt.

Jeg gjør min plikt og er alltid med på dugnad sammen med barna. Jeg vasker i kjelleren for jeg orker ikke å ha med de andre å gjøre. Jeg er ikke med i det gode selskap, men det ønsker jeg ikke heller! Jeg vil bare være i fred. Sist det var årsmøte orket jeg ikke å gå. Jeg er alltid redd for at det er noe de kan ta oss på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...