Gå til innhold

Fabrikkering av psykisk lidelse


startet av

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • startet av

    27

  • gråstein

    11

  • AnonymBruker

    8

  • stjernestøv

    6

Mest aktive i denne tråden

Vet du ikke om du lurer deg selv har du vel ikke lurt noen?

Vet ikke.

På film så er det ofte slemme folk som etterpå oppdager hva de har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du vet best selv.

Jeg burde drøfte dette grundig med terapeut. Jeg har nevnt det flere ganger, men de har bare sagt at det er tull. Men hvis vi hadde snakket mer om hva 'lurings' hadde innebært, kanskje det ville bli mer klarhet i saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde drøfte dette grundig med terapeut. Jeg har nevnt det flere ganger, men de har bare sagt at det er tull. Men hvis vi hadde snakket mer om hva 'lurings' hadde innebært, kanskje det ville bli mer klarhet i saken.

 

Du bør høre på fagfolk. De vet alltid best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør høre på fagfolk. De vet alltid best.

Hva om to fagpersoner sier motstridende ting da? Det er LOGISK BEVIS for at de er feilbarlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om to fagpersoner sier motstridende ting da? Det er LOGISK BEVIS for at de er feilbarlige.

 

Du har rett. jeg oppdaget netopp et tillfelle av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det NHD som sa noe annet, da?

 

Ja, fant nettopp et sitat fra en annen psykriater som sa det stikk motsatte (men vet ikke eg skal tro på det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant nettopp et sitat fra en annen psykriater som sa det stikk motsatte (men vet ikke eg skal tro på det).

Jeg føler ikke at jeg kan stole mer på det NHD sier enn det de jeg selv har gått til sier eller har sagt. Er det noen spesiell grunn til at jeg skulle kunne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler ikke at jeg kan stole mer på det NHD sier enn det de jeg selv har gått til sier eller har sagt. Er det noen spesiell grunn til at jeg skulle kunne det?

 

Motsier de hverandre altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykriatrien er ingen eksakt vitenskap.

Få vitenskaper er eksakte, men behandlere er uansett ikke vitenskapsfolk, de er fagarbeidere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få vitenskaper er eksakte, men behandlere er uansett ikke vitenskapsfolk, de er fagarbeidere.

 

Da får du høre og tro på den du møter i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du høre og tro på den du møter i RL.

Jeg tror ikke på noen person, men jeg kan tro på en persons forklaringer... men jeg har altså ikke fått dette meg forklart. Jeg er forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på noen person, men jeg kan tro på en persons forklaringer... men jeg har altså ikke fått dette meg forklart. Jeg er forvirret.

 

Jeg også. Vet ikke hvem jeg skal tro på/hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...