Gå til innhold

Forandre personlighet


skrevet

Anbefalte innlegg

Har du Unnvikende P.-forstyrrelse? Det virker som at du unnviker mennesker IRL.

Typisk UP å leite etter feil hos seg sjøl. Og den som leter, den finner jo. Eller; det du vil finne, finner du.

Håper du kommer ut av den dumme tankegangen altså. Den er så lite konstruktiv. Du kommer ingen vei med den, det er bare å innse det.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man er en drittsekk, dårlig menneske, sleip, uærlig, ikke liker noen, bare glad i seg selv...

Hva gjør man for å forandre personlighet?

En god start vil være å slutte å skrive så mange totalt selvfokuserende repetitive  innlegg på dol.

 

Finn en sammenheng hvor du kan gjøre nytte for deg. Kanskje de trenger flere bidragsytere på frivillighetssentralen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god start vil være å slutte å skrive så mange totalt selvfokuserende repetitive  innlegg på dol.

 

Finn en sammenheng hvor du kan gjøre nytte for deg. Kanskje de trenger flere bidragsytere på frivillighetssentralen.

1. Ja, det burde jeg gjøre. Nå skal jo DOL satse med gratis svar fra en rekke eksperter; da er det jo dumt om jeg herper.

2. Folk ser ned på meg. Jeg orker ikke det der. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, heller, siden jeg er veldig lei av å være "isolert".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ja, det burde jeg gjøre. Nå skal jo DOL satse med gratis svar fra en rekke eksperter; da er det jo dumt om jeg herper.

2. Folk ser ned på meg. Jeg orker ikke det der. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, heller, siden jeg er veldig lei av å være "isolert".

1. Hvor er det du har hørt slike rykter

 

2. Jeg har en jobb som trenger å gjøres, det vil ta ca 20'000 arbeidstimer så da har du nok å gjøre (kan gjøres på en datamaskin). PM for beskrivelse av jobben (er litt topp secret project). Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ja, det burde jeg gjøre. Nå skal jo DOL satse med gratis svar fra en rekke eksperter; da er det jo dumt om jeg herper.2. Folk ser ned på meg. Jeg orker ikke det der. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, heller, siden jeg er veldig lei av å være "isolert".

Hei!

Hvis du slutter skrive på dol slutter jeg også mer å være her.

Du er en av få jeg leser trådene til.

Håper du blir her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du slutter skrive på dol slutter jeg også mer å være her.

Du er en av få jeg leser trådene til.

Håper du blir her!!!

Enig !

 

Men du kan jo ha EN megatråd isteden for mange små da`? kanskje ikke vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hvor er det du har hørt slike rykter

 

2. Jeg har en jobb som trenger å gjøres, det vil ta ca 20'000 arbeidstimer så da har du nok å gjøre (kan gjøres på en datamaskin). PM for beskrivelse av jobben (er litt topp secret project). Lykke til

1. Står på Webmaster-forumet.

2. Hehe 20.000 timer er i meste laget for min del, men jeg sender en PM av ren nysgjerrighet. ;)

Hei!

Hvis du slutter skrive på dol slutter jeg også mer å være her.

Du er en av få jeg leser trådene til.

Håper du blir her!!!

Det var rart å høre. :) Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du slutter skrive på dol slutter jeg også mer å være her.

Du er en av få jeg leser trådene til.

Håper du blir her!!!

1. Ja, det burde jeg gjøre. Nå skal jo DOL satse med gratis svar fra en rekke eksperter; da er det jo dumt om jeg herper.2. Folk ser ned på meg. Jeg orker ikke det der. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, heller, siden jeg er veldig lei av å være "isolert".

Jeg vet ikke hva andre gjør, men jeg ser ikke ned på deg,

Du er en av de jeg av en eller annen grunn forstår hva skriver... Merkelig, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva andre gjør, men jeg ser ikke ned på deg,

Du er en av de jeg av en eller annen grunn forstår hva skriver... Merkelig, men sånn er det.

:D

Kanskje det har med språk å gjøre?

Men du kan jo ha EN megatråd isteden for mange små da`? kanskje ikke vet jeg

Ja burde være mulig sånn rent teknisk sett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:DKanskje det har med språk å gjøre?

:-D ja

Da puster jeg lettet ut og vet at du er her.

Jeg er ikke så bra for tiden selv, :-( ganske "alene" og lite jeg kan gjøre med det.

Men jeg ser ny sesong Lillyhammer:-D liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D ja

Da puster jeg lettet ut og vet at du er her.

Jeg er ikke så bra for tiden selv, :-( ganske "alene" og lite jeg kan gjøre med det.

Men jeg ser ny sesong Lillyhammer:-D liker!

Du mener du ikke har noen som "støtter" deg på et vis?

Har ikke sett Lillyhammer jeg. ;) Men hører det er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener du ikke har noen som "støtter" deg på et vis?

Har ikke sett Lillyhammer jeg. ;) Men hører det er morsomt.

Hei!

 

Nei det vet jeg ikke/har jeg ikke tenkt på :huh:

 

Jeg kan ikke bekrefte eller avkrefte at det er sånn heller. Huff.

Skal tenke på det, uten å vite om det vil føre til noe svar....

 

Jeg ønsker kontakt med andre, men har dårlig evnene,:-(og forutsetningene. Jeg er også for lite interessert, og jeg har ikke de sosiale kodene i meg som vennskap forutsetter.

Men jeg har forsøkt.

 

Jeg kan være venn, med, "sånne som meg"...men de fins det jo ikke mange av.

Jeg kan også være venn med sånne som tenker det beste og ikke tenker at, " å ja sa sånn for tenker nok sånn ja, ja akkurat ja," osv... sånt intrigemakersminkeri er ubehagelig og for komplisert.

Jeg ble derfor god venn med en gutt på 4 år uten språk og med autisme, det var ikke problemer, det var begeistring mellom oss, for ganske de samme tingene, det var deilig, da startet han snakke, men kun med meg. 

 

Jeg tror det fins venner, men for å gjøre det enklere, syns jeg bedre kalle alt bekjentskap.

Da kan man ha det gøy og slippe gruble.

 

 

 

Da ler jeg, og humor blir min måte å overleve på, ofte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Nei det vet jeg ikke/har jeg ikke tenkt på :huh:

 

Jeg kan ikke bekrefte eller avkrefte at det er sånn heller. Huff.

Skal tenke på det, uten å vite om det vil føre til noe svar....

 

Jeg ønsker kontakt med andre, men har dårlig evnene,:-(og forutsetningene. Jeg er også for lite interessert, og jeg har ikke de sosiale kodene i meg som vennskap forutsetter.

Men jeg har forsøkt.

 

Jeg kan være venn, med, "sånne som meg"...men de fins det jo ikke mange av.

Jeg kan også være venn med sånne som tenker det beste og ikke tenker at, " å ja sa sånn for tenker nok sånn ja, ja akkurat ja," osv... sånt intrigemakersminkeri er ubehagelig og for komplisert.

Jeg ble derfor god venn med en gutt på 4 år uten språk og med autisme, det var ikke problemer, det var begeistring mellom oss, for ganske de samme tingene, det var deilig, da startet han snakke, men kun med meg. 

 

Jeg tror det fins venner, men for å gjøre det enklere, syns jeg bedre kalle alt bekjentskap.

Da kan man ha det gøy og slippe gruble.

Da ler jeg, og humor blir min måte å overleve på, ofte :D

Høres vanskelig ut det...

Jeg er nok desverre sånn "intrigemakersminker". Jeg lager overdrevne teorier ut av ingenting...

Men, men. Kan jo være alene likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres vanskelig ut det...

Jeg er nok desverre sånn "intrigemakersminker". Jeg lager overdrevne teorier ut av ingenting...

Men, men. Kan jo være alene likevel.

Hei!

 

Hm merkelig da at jeg liker deg ;)

 

Men du er ærlig, jeg liker ærlige mennesker i alle fasonger, uærlige misliker jeg sterkt :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hm merkelig da at jeg liker deg ;)

 

Men du er ærlig, jeg liker ærlige mennesker i alle fasonger, uærlige misliker jeg sterkt :angry:

 

Er du sikker på at han er ærlig?

Anonymous poster hash: 9c9b4...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hm merkelig da at jeg liker deg ;)

 

Men du er ærlig, jeg liker ærlige mennesker i alle fasonger, uærlige misliker jeg sterkt :angry:

 

Bra å høre. :)

 

Disse "overdrevne teoriene" mine er på et begrenset område da. Handler om hva folk mener om meg. Tolke signaler.

 

Du er jo i alle fall ærlig, sjeldent en møter en så ærlig person som deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre. :)

 

Disse "overdrevne teoriene" mine er på et begrenset område da. Handler om hva folk mener om meg. Tolke signaler.

 

Du er jo i alle fall ærlig, sjeldent en møter en så ærlig person som deg. ;)

;)

 

Ja jeg er ærlig.

 

Men for ærlig for en del ;)

 

Og da har vi litt felles, jeg har "overdrevne teorier om venner" :-), det er også ganske begrenset område totalt sett, men når jeg tenker på det, omfattende nok.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...