Gå til innhold

Nervetrøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydeligvis hadde jeg slått mobilen på lydløs for min sønn hadde ringt fire ganger, pleier aldri ha den på lydløs. Nå lurer jeg på hva som er galt, kan jo ikke ringe han nå. Får visst bare mer og mer nervetrøbbel jeg, hva skal jeg gjøre med det? Fortsette å ta vival?

Skrevet

Får vel roe meg, han kan kave seg opp for alt mulig.

Skrevet

Du får ringe han 07.00 da bør alle skikkelige folk ha "kommet seg opp om morran" ;) Neida men det går sikkert bra med han da, sannsynligvis

Anonymous poster hash: dcf32...0ed
Skrevet

Du får ringe han 07.00 da bør alle skikkelige folk ha "kommet seg opp om morran" ;) Neida men det går sikkert bra med han da, sannsynligvis

Anonymous poster hash: dcf32...0ed

Hørte på mobilsvareren, han og kjæresten snakket i bakgrunnen. Han sa han hadde Donald uflaks alltid, og om han hadde hatt en bil til en million hadde det vært noe galt med den og. Så da går jeg ut fra at det er noe med bilen og ikke han. Ble lettet da.

Skrevet

Ta deg et bad med eteriske oljer og slapp av. Det skal jeg. :)

Skrevet

Rettelse: Alle skikkelig folk er oppe før 5.

Anonymous poster hash: 6ca11...eab

Skrevet

Tydeligvis hadde jeg slått mobilen på lydløs for min sønn hadde ringt fire ganger, pleier aldri ha den på lydløs. Nå lurer jeg på hva som er galt, kan jo ikke ringe han nå. Får visst bare mer og mer nervetrøbbel jeg, hva skal jeg gjøre med det? Fortsette å ta vival?

Vær litt forsiktig med vival inntaktet. Det er lett å bli hekta.

Skrevet

Ta deg et bad med eteriske oljer og slapp av. Det skal jeg. :)

Tror ikke jeg klarer å sitte i ro i badet, må gå rundt men kunne jo prøvd.

Skrevet

Vær litt forsiktig med vival inntaktet. Det er lett å bli hekta.

Jeg vet, men det er bare nå i en stressende periode. Skal prøve å ikke ta i dag tenkte jeg, spare litt på dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...