stjernestøv Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Tydeligvis hadde jeg slått mobilen på lydløs for min sønn hadde ringt fire ganger, pleier aldri ha den på lydløs. Nå lurer jeg på hva som er galt, kan jo ikke ringe han nå. Får visst bare mer og mer nervetrøbbel jeg, hva skal jeg gjøre med det? Fortsette å ta vival? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Får vel roe meg, han kan kave seg opp for alt mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Du får ringe han 07.00 da bør alle skikkelige folk ha "kommet seg opp om morran" Neida men det går sikkert bra med han da, sannsynligvis Anonymous poster hash: dcf32...0ed 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Du får ringe han 07.00 da bør alle skikkelige folk ha "kommet seg opp om morran" Neida men det går sikkert bra med han da, sannsynligvis Anonymous poster hash: dcf32...0ed Hørte på mobilsvareren, han og kjæresten snakket i bakgrunnen. Han sa han hadde Donald uflaks alltid, og om han hadde hatt en bil til en million hadde det vært noe galt med den og. Så da går jeg ut fra at det er noe med bilen og ikke han. Ble lettet da. 0 Siter
Gondor Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Ta deg et bad med eteriske oljer og slapp av. Det skal jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Du får ringe han 07.00 da bør alle skikkelige folk ha "kommet seg opp om morran" Neida men det går sikkert bra med han da, sannsynligvis Rettelse: Alle skikkelig folk er oppe før 5. Anonymous poster hash: 6ca11...eab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Tydeligvis hadde jeg slått mobilen på lydløs for min sønn hadde ringt fire ganger, pleier aldri ha den på lydløs. Nå lurer jeg på hva som er galt, kan jo ikke ringe han nå. Får visst bare mer og mer nervetrøbbel jeg, hva skal jeg gjøre med det? Fortsette å ta vival? Vær litt forsiktig med vival inntaktet. Det er lett å bli hekta. Anonymous poster hash: 6ca11...eab 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Ta deg et bad med eteriske oljer og slapp av. Det skal jeg. Tror ikke jeg klarer å sitte i ro i badet, må gå rundt men kunne jo prøvd. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Vær litt forsiktig med vival inntaktet. Det er lett å bli hekta. Anonymous poster hash: 6ca11...eab Jeg vet, men det er bare nå i en stressende periode. Skal prøve å ikke ta i dag tenkte jeg, spare litt på dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.