Gå til innhold

Råttent egg og fiske lukt

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig stort problem, det lukter noe enormt vondt av underlivet mitt, eller på tuppen av penisen min... Lukten er grusom og kan luktes på flere kilometers avstand... Jeg vasker forhuden godt med ph5.5 såpe hver dag, noen ganger 2 ganger om dagen, men det lukter enda, det har det alltid gjort... Jeg trekker forhuden godt tilbake når jeg vasker lillemann, men det luter forsatt... Kunne en omskjæring hjelpe på dette problemet? Jeg har hørt at det er veldig renslig... Jeg er 17 år forresten... Håper noen kan hjelpe meg med dette... Takk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40189-r%C3%A5ttent-egg-og-fiske-lukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

Lukten skyldes bakterier som lever på penishuden. Bakteriene spalter kjemiske substanser og lukten dannes. Lukten kommer spesiellt godt frem når du vasker deg med såpe. Disse bakteriene er ikke farlige for deg, men lukten kan nok væreplagsom. Det finns antibiotika (repeptbelagt) som kan drepe disse bakteriene, men de kommer ofte tilbake tiltross for behandlingen. Tilstanden er svært vanlig.

• 3 uker senere...

Hei min venn!! Kutt ut såpa. Vask deg med Lactacyd, flytende hudvask.PH 3,5. Etterpå bruk Natusan babyoil uten parfyme, smør deg godt inn. Tørk bort overflødig olje!

Dette hjalp meg!!! Lykke til.

Skriv om du ble bedre!

Tusen takk for tipset, jeg skal prøve det ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...