Gå til innhold

Skummelt å søke jobb igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter fire år uten jobb er jeg nå igang med å søke igjen. Jeg har vondt i magen og angst for og ikke skulle klare jobben eller gjøre noe feil. Jeg vet at jeg trenger dette nå og at det er på tide samtidig som jeg er redd for å bli syk igjen eller føle meg overveldet. Huff dette er med skrekkblandet fryd og jeg er emosjonelt som en jojo, hvor jeg i ene øyeblikket er veldig selvsikker for i neste og miste all tro på meg selv. 

Anonymous poster hash: fc56f...9dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bedre å prøve seg på en jobb, enn å ikke forsøke i det hele tatt synes jeg.

Håper det går bra og lykke til!

Det har du nok helt rett i. Nå er søknad og CV sendt så nå er det ingen vei tilbake. Jeg må bare kaste meg inn i det og akkurat nå føles det ikke så skummelt lengre. 

Anonymous poster hash: fc56f...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...