Gå til innhold

Hvor er det fint å dra på førjulsweekend?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lyst å ta samboer med på ett weekend opphold i midten av desember. Noen som har har hyggelige tips hvor det kan være spennende å reise?

Tenk på miljøet og hold deg hjemme.

Anonymous poster hash: d5f61...b0f

Annonse

Hei!

Venezia.

Jeg har vært der på sommeren, masete, men veldig vakkert så ville likt være der når mindre turister.

Utrolig mange fine hoteller og spisesteder, også vakkert.

Ellers hadde jeg personlig likt helgesafari for å se villreinstammen på Dovre, men det er det færre som setter pris på, for da fryser man og spiser matpakke.

Hei!

Jo jeg :)

Jeg vil alltid reise med luftballong til syden, både for å reise, navigere, lære, glede seg.

Dett forstår ikke min mann,

Men jeg tror faktisk jeg skal planlegge min egen ballongferd, så kan han reise med fly og jeg navigere meg frem til hans destinasjon. (takk jeg hadde glemt at det om ca 7-8 mnd er sommerferie)

Ingen miljøbevisste på dette forumet???

Kan jo reise med tog? F.eks til Gøteborg? Tenker ikke at man automatisk skal holde seg hjemme iallfall. Svenskene er generelt mer miljøbevisste enn nordmenn, så tror miljøregnskapet blir bedre med en helg i Gøteborg :) 

Anonymous poster hash: 20b5a...6fe

Kan jo reise med tog? F.eks til Gøteborg? Tenker ikke at man automatisk skal holde seg hjemme iallfall. Svenskene er generelt mer miljøbevisste enn nordmenn, så tror miljøregnskapet blir bedre med en helg i Gøteborg :)

Anonymous poster hash: 20b5a...6fe

Mulig det. Men virker som de fleste gir faen og flyr to ganger i måneden.

Mulig det. Men virker som de fleste gir faen og flyr to ganger i måneden.

Du vet at vi som svarer i denne tråden, gir f i miljøet og flyr to ganger i måneden, siden vi ikke ber trådstarter droppe planen om en førjulstur?

Noen vil kanskje synes at den konklusjonen er litt forhastet... ;)  

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...