Gå til innhold

blod i urin

Gjest spørsmålsjenta

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmålsjenta

var nettopp hos en stresset lege på riksen. Egentlig er han hematolog så det å bekymre seg om urinveisinfeksjoner ble vel for kjedelig for han. I hvertfall har jeg hatt smerter siden fredag ved vannlating pluss at jeg må gå på do hele tiden. Jeg har også smerter på baksiden av ryggen. Han fant ingen bakterier men blod i urinen som han trodde stammet fra mensturasjonsblødninger. problemet er da at jeg ikke har hatt noe som engang ligner på mensturasjoner på 1 år.

smertene blir verre og jeg har begynt å bruke smertestillende..., men nå har jeg begynt å få litt feber også..bare rundt 38-39. Og jeg kjenner meg ikke bra.

Kan jeg likevel ha urinveisinfeksjon selv uten bakterier? kanskje det er et virus som forårsaker det?

er litt nervøs for å få noe alvorlig nå siden blodtallene mine ikke er bra , fikk blodoverføring idag men dessverre kan de jo ikke overføre hvite blodceller til kroppen

burde jeg ringe og forklare at jeg fortsatt har symtomer. Jeg finner det jo ikke bare på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40210-blod-i-urin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

Jeg synes ikke det er urimelig at du blir undersøkt nærmere. Det er ikke så vanlig at virus gir blod i urinen. Dersom du ikke kan snakke med hematologen, kan du jo ta med en ny urinprøve til din vanlige lege og få den undersøkt der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40210-blod-i-urin/#findComment-151578
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...