missmas Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Synes det er en skam at saken min ble henlagt når det er DNA bevis og SMS fra den ene som motsier hva han sier i avhør. Ikke får jeg erstatning heller fordi jeg ikke har ikke gått til noen helsearbeider som har notert ned noen skader. Jeg har vel ingen heller. Men er lysten på hevn 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Kan det være den ble henlagt fordi du har bipolar og har vært akuttpasient?Jeg aner ikke noe om dette. Men det er jo vanskeligere å stole på at noen som har vært psykotisk tidligere har opplevd en situasjon "objektivt".I såfall er det tragisk. 0 Siter
missmas Skrevet 16. november 2014 Forfatter Skrevet 16. november 2014 Skal henge de ut med navn og bilde på fb 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Skal henge de ut med navn og bilde på fb Den type handlinger undergraver troverdigheten din, itillegg utsetter du andre for krenkelse av personvernet. 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Skal henge de ut med navn og bilde på fbJa det vil være dumt av deg. For din egen del. 0 Siter
missmas Skrevet 16. november 2014 Forfatter Skrevet 16. november 2014 Den type handlinger undergraver troverdigheten din, itillegg utsetter du andre for krenkelse av personvernet. Er henlagt uansett så troverdigheten min er irrelevant nå 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Er henlagt uansett så troverdigheten min er irrelevant nåEr troverdigheten blant facebook-vennene dine det siktes til her... 0 Siter
missmas Skrevet 16. november 2014 Forfatter Skrevet 16. november 2014 Er troverdigheten blant facebook-vennene dine det siktes til her... De kan drite og dra 0 Siter
missmas Skrevet 16. november 2014 Forfatter Skrevet 16. november 2014 neida jeg skal ikke gjøre det men det hadde vært lett 0 Siter
mrxx Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Synes det er en skam at saken min ble henlagt når det er DNA bevis og SMS fra den ene som motsier hva han sier i avhør. Ikke får jeg erstatning heller fordi jeg ikke har ikke gått til noen helsearbeider som har notert ned noen skader. Jeg har vel ingen heller. Men er lysten på hevn Du kjenner tilfeldigvis ingen i Hells Angeles?.....:-) 0 Siter
missmas Skrevet 16. november 2014 Forfatter Skrevet 16. november 2014 Du kjenner tilfeldigvis ingen i Hells Angeles?.....:-) Dessverre:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.