Gå til innhold

jeg har vært til dyrlegen


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hmmm. Jeg er jo ikke vegetarianer, så for neg betyr høner egg og kjøtt. Er det helt umulig for deg å få slaktet hønene ig lage hønsefrikasse? Husker at da mannen min og jeg hadde dissekert høne i zologien da vi studerte, tok vi den med hjem etterpå og hadde den til middag :-) Men vi er jo litt sære da!

Før jeg ble kaninfrelst, spiste jeg kanin (bare noen få ganger da). Men nå kunne jeg ikke tenke meg å gjøre det...

Du kunne jo gitt hønene dine bort til noen som ville spise dem, hvis du elker familuen din ikke vil gjøre drt sjøl?

Hei!

 

Ja og det er sånne tanker jeg har om natten :(

 

Men så ble jeg superfortvilt, meg kalle på en slakter :( jeg gravde hodet dypt i puten vred meg og stønnet.

så for meg en kubbe med blod en øks en slakter og en høne som skrek av skrekk :unsure:

 

De var greie og fine disse hønene, men nå er de så sure, eller kanskje er det bare det at jeg fikk ender og de løper etter meg for å få kos. Jeg må barrikadere meg, fordi de nærmest elsker meg, og de er ikke små.... og de kan fly, de tunge muskelbuntene kan fly, og de flyr ut på veien, og sitter der, helt til noen hjelper dem inn. Det stod det ingenting om i avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er med dyr Madelenemie, hvor mange dyr har dere egentlig? Er kattene dine inne om natten? Her er katten ute for mannen vil ikke ha kattedo inne, da kunne vi hatt katteluke men han vil ikke ha det heller. Men katten har et hus ute også som han ligger i om natta.

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med dyr Madelenemie, hvor mange dyr har dere egentlig? Er kattene dine inne om natten? Her er katten ute for mannen vil ikke ha kattedo inne, da kunne vi hatt katteluke men han vil ikke ha det heller. Men katten har et hus ute også som han ligger i om natta.

Hei!

Vi har 19 dyr nå, men 7 inne, og 12 ute.

Akvarier og terrarier har jeg ikke regnet med,

Ja kattene er av og til inne, men ofte vil de ut på kvelden. Vi har ingen lukt med kattedo og kanindo, kanindo skifter jeg før jeg selv går på toalettet om morgenen. Min mann er streng på at dyr kan han til nød akseptere, men det skal ikke være noen lukt i huset og ikke noe gris!!! så derfor må jeg være nøye. Hår irriterer han, men jeg kjøper alltid mange klesbørster, også vil han også at jeg skal være glad, så jeg tror vi har møttes på en halvvei?

Jeg liker at det er rent selv, men min mann er veeldig nøye på sine sorte bukser og jakker:-(??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har 19 dyr nå, men 7 inne, og 12 ute.

Akvarier og terrarier har jeg ikke regnet med,

Ja kattene er av og til inne, men ofte vil de ut på kvelden. Vi har ingen lukt med kattedo og kanindo, kanindo skifter jeg før jeg selv går på toalettet om morgenen. Min mann er streng på at dyr kan han til nød akseptere, men det skal ikke være noen lukt i huset og ikke noe gris!!! så derfor må jeg være nøye. Hår irriterer han, men jeg kjøper alltid mange klesbørster, også vil han også at jeg skal være glad, så jeg tror vi har møttes på en halvvei?

Jeg liker at det er rent selv, men min mann er veeldig nøye på sine sorte bukser og jakker:-(??

Oi, det var jammen mange dyr, har litt å henge fingrene i dere da :-)

 

Her ble det lukt inne med kattedo når vi hadde det, han går frivillig ut om kvelden og tror han liker huset sitt ute. Men tenker jo på han når det er kaldt ute. Trodde ikke det fantes kanindo og at de var trent til å gå på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var jammen mange dyr, har litt å henge fingrene i dere da :-)

Her ble det lukt inne med kattedo når vi hadde det, han går frivillig ut om kvelden og tror han liker huset sitt ute. Men tenker jo på han når det er kaldt ute. Trodde ikke det fantes kanindo og at de var trent til å gå på do.

Hei!

Det er jeg som har fingrene mine i dyrene, min mann gjør ingenting, han gikk ikke engang tur med hunden da jeg for ca ett år siden fikk influensa, jeg måtte gå tur med feber. Da jeg klagde på dette sa han, det er du som vil ha dyr!

Hvorfor blir det lukt av din kattedo? Kanskje du bruker dårlig sand? Jeg tar opp bæsj hver dag, når jeg går for å sette på en vaskemaskin bruker jeg spaden i kattedoen, det går fort, jeg er redd for lukt.

Kaniner blir like fort renslige som katter og hunder :-) man kan bruke pellets eller bare en avis, eg bruker bare avis, denne ruller jeg sammen hver morgen før jeg selv tar morgenstell.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er jeg som har fingrene mine i dyrene, min mann gjør ingenting, han gikk ikke engang tur med hunden da jeg for ca ett år siden fikk influensa, jeg måtte gå tur med feber. Da jeg klagde på dette sa han, det er du som vil ha dyr!

Hvorfor blir det lukt av din kattedo? Kanskje du bruker dårlig sand? Jeg tar opp bæsj hver dag, når jeg går for å sette på en vaskemaskin bruker jeg spaden i kattedoen, det går fort, jeg er redd for lukt.

Kaniner blir like fort renslige som katter og hunder :-) man kan bruke pellets eller bare en avis, eg bruker bare avis, denne ruller jeg sammen hver morgen før jeg selv tar morgenstell.

En standhaftig mann du har, kunne nå gått med hunden når du var syk. Min mann liker ikke katten, men gir han hvitost for det er han så glad i ellers vil han ikke ha noe med den å gjøre.

 

Mulig jeg brukte dårlig sand for jeg plukket ut driten og kastet den hver dag, likevel påstod mannen at det var lukt. Jeg merket det ikke, bare rett etter han hadde vært på do.

 

Kloke kaniner også da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...