Gå til innhold

Venlafaxin og alkohol


Trine

Anbefalte innlegg

Jeg går på Venlafaxin og har forstått det slik at man skal være forsiktig med alkohol da. Kan jeg ta et par glass vin til maten? Hva er det egentlig som kan skje? Vil ikke bli dårlig så om det er en fare for det så holder jeg meg heller til vann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt Venalfaxin i mange år, og har drukket både et par glass vin og mere uten problemer. Men folk kan nok reagere forskjellig. Dessuten vil vel også alkohol virke depressivt.



Anonymous poster hash: a531c...df4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har brukt Venalfaxin i mange år, og har drukket både et par glass vin og mere uten problemer. Men folk kan nok reagere forskjellig. Dessuten vil vel også alkohol virke depressivt.

Anonymous poster hash: a531c...df4

 

 

Ja, folk reagerer nok forskjellig. Og, jada, alkohol virker både depressivt og angstfremmende, men ikke bare et glass vin. Jeg har ingen planer om å drikke mye for jeg orker ikke dagen etter da. Men det er greit å vite litt hva man kan regne med at skjer dersom man tar et glass vin. Det er vel like greit å styre unna, men det kommer helt sikkert en situasjon hvor jeg har lyst på vin for å kose meg. Da er det jo greit å vite om det nesten tar livet av meg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...