Gå til innhold

LEGE : hiv jeg nervøs redd

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å falle til ro om dagen. Jeg er meget ekstremt opptatt av å ikke komme i nærheten av sprøytespisser. Idag satt jeg på bussen ,kjente intet spessielt da, men da jeg skulle reise meg igjen kjente jeg(sansynligvis en innbilt følelsese), av noe på den høyre rumpeballen (evt inbillt begynnende stikk))men jeg har et punkt som er en smule "ømt, svakt vondt på den nne rumpeballen. Kan jo også være en øm kvise etc. .så ingen ting på sete da jeg satte meg. Jeg innbiller meg mye men nå kjenner jeg noe som omtalt..vet at du ikke kan si noe sikkert men jeg er nervøs og redd nå???Jfr dette med ventetid på evt antistoffer .8 uker 12 uker evt 6 mnd eller lengre hvor skal marerittet ende ingen vet sikkert hvor lenge man kan vente for å være 100 % sikker på at individ er smittefri. Jeg har slike scenarioer ofte men ikke slik som idag. hva sier statistkken om smitte via busssete (djevler narkomane etc som stikker ting i sete for at andre skal stikke seg.En ting til .Vet du om et sted utenfor olafiaklinikken som garantert tar hurtigtest?? Takker for svar jeg er 25 år gammel gutt .håper på å bli "pensjonnist etterhvert"!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40282-lege-hiv-jeg-nerv%C3%B8s-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Kjære hafon, Den historien du forteller er så ekstremt usannsynlig, dvs. at

du er blitt smittet via stikk på bussen, at jeg anbefaler at du glemmer det fortest mulig. Jeg vil ikke en gang prøve å vurdere hvor lite sannsynlig det er. Når det gjelder ditt spørsmål om prøvetakning, så kan alle leger, inkludert din fastlege ta en prøve og sende den til mikrobiologisk laboratorium. HIV tester utføres nå av de fleste mikrobiologiske laboratorier, og legene vet i alle fall hvor de skal sende prøven. Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...