Gå til innhold

Svimmel, ør, angst?


Lois

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært plaget med en rar ørhet i snart to mnd.vært hos legen, hun sier krystallsyke, mens kiropraktor sier jeg ikke har det. Har mye nakkesmerter, stiv og låst nakke, men etter 4 behandlinger hos kiropraktor er det ikke bedre. Men kan godt tenkte det kommer fra nakken. Har ennå vondt både i nakken og skuldre. Men Jeg begynner også å lure om det kan skyldes emosjonelt stress? Eller angst? Eller litt alt. Jeg får veldig angst av å gå å være ør i hodet. Og er redd det er noe farlig. Jeg føler med mest ør/svimmel når jeg legger meg ned. Når jeg skal slappe av. Men også når jeg er i bevegelse, det er ikke konstant, men kommer og går. Jeg ligger feks om kvelden før jeg skal sove, og merker en rar ørhetsfornemmelse i hodet, og merker øynene flytter seg ufrivillig bakover mens jeg har øynene igjen på en måte, nesten som jeg faller bort,,men gjør ikke det. Blir veldig redd og våkner til. Blir redd for å sove etter dette. Har vørt svimmel før, men ikke denne rare ørhetsfølelsen når jeg skal sove. Føler ikke legen tar meg på alvor. Jeg har vært gjennom en del emosjonelt stress de siste 3 mnd, pga min far døde. Føler også at alt dette emosjonelle stresset har nok satt seg i nakke og skuldre. Men nå er det mest angsten for at jeg feiler noe alvorlig som skaper trøbbel. Jeg skal tilbake til kiropraktor etter nyttår. Men Hva vil du råde meg til å gjøre nå? Jeg har ikke legetime igjen før 12.1.15. Så vet ikke hva jeg skal gjøre.... Jeg ville bare fått trygghet i om at jeg ikke feiler noe alvorlig. Blir veldig sliten av dette. Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...