ahjdal Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hei , Jeg har i høst hatt flere undersøkelser på sjukehus for å finne ut av mine vannlatingsproblemer. Det er blitt konstatert at jeg må ha en svak prostata infeksjon. Nå lurer jeg på om det er normalt å ha følese av kald hud/ising rundt mage og lår. Det flytter seg rundt alt etter som. En dag bake på ryggen rundt hoften en annen dag fremme på lårene. Har størts besvær etter å ha sittet lenge på jobben foran PCen. Det er og sammenheng med hva jeg spiser. Et 'tungt' måltid resulterer i mange do besøk Det er ikke så sårt men føler trang til å uriner en til to ganger i timen noen dager. Er dette normalt ved prostata besvær. Har hatt dette problemene i ca 1,5 år uten å få et skikkelig svar i fra legene på hva det er som er galt. Har tatt cystoskopi og diverse tester på tømming av blære og trykk. Har og tatt to penselin kurer for 1 år siden. mann 38år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40323-prostatabl%C3%A6re-problemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Dersom man har infeksjon i prostata, kan man kjenne det som smerte/ubehag/ rundt hoftene og på innsiden av lårene i tillegg til smerter dypt inne bak pungen. - Men det er først og fremst smerter som er hovedproblemet ved infeksjon i prostata. Om dine vannlatingsproblemer skyldes dette, er ikke mulig å si på grunnlag av dette. Men de undersøkelsene du har vært gjennom (måling av trykk i blære og cystoskopi), burde helt klart kunne si hva som er årsaken til vannlatingsplagene dine. Jeg synes du bør ta kontakt med den urologen som har gjort alle disse undersøkelsene for å få skikkelig svar - som du jo savner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40323-prostatabl%C3%A6re-problemer/#findComment-152361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.