Gå til innhold

har jeg mista kontroll?tankene mine tar en dag livet av meg..


Gjest isolde17

Anbefalte innlegg

jeg sliter.vandrer rundt på grensa til utflipping.går skole,men konsenterer meg ikke,selv om emnet fengermeg.kan se på læreren og allikavel ikke vite hva han prater om.

takler ikke se menneskr i øynene.hater større mengder av mennesker.

dårlig selvtillit,selv om jeg har blitt fortalt det finnes ingen grunn til..

sier ting jeg ikke vil si i mengder av mennesker,kun for og føle at jeg "må" si noe.

Tenker når jeg har det som verst, jeg kan jo alltids ta livet mitt? og planlegger døden i hodet.en dag vil de kanskje bli fullført?mista kontakt med meg selv.ble forelska,men ødela alt.klarer aldri og stole på noen.men konstant redd for og bli lurt,utsatt for ironi uten og vite det,prata om ol.

buss er ett helvete.ser alltid ned i bakken i slike situasjoner.

spiser aldri mat sammen andre enn familien.og aldri offentlig.

føler meg beglodd og ledd av.

redd for framtiden, og hvor jeg vil være,men slike tanker gjemmer seg lang bak i bevisstheten,der alle vonde følelser og gode,ligger.jeg er redd for og åpne meg for andre av frykt for og bli misforstått til og synes synd på meg selv.

har venner,men de føles langt borte..trives best alene med tankene mine..

kanskje jeg håper på hjelp.kanskje trenger jeg ingen?

tårer faller uten grunn.

drevet med ecstasy & amfetamin jevnlig i ett års tid,men slutta og vært nykter i ca 4 mnd.røyka mye hasj,men prøver og holde meg unna.for og kanskje klare og konfronteres med tanker og følelser uten og flykte og gi faen..vil være som jeg før var,men er redd jeg er ødelagt for all tid?..

drikker alkohol, for og dempe følelsen av, må ha i meg noe.men stopper og tenker,dette er ikke meg`?drikke sprit klokken 4 en lørdags formiddag", men som alltid,noe tar kontroll over meg og jeg gjør uten og tenke..

dette ble ett langt innlegg.dette er første gangen jeg skriver til noe slikt..håper noen svarer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si jeg kjenner igjen en del av det du beskriver her. Kanskje du vil fortelle hvorfor alt dette har blitt som det har blitt?

Det å skrive kan faktisk hjelpe deg ut av dette " helvete" og slik at du får bakkekontakt igjen. Husk du er ikke alene med disse problemene.

* klem i fra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet så altfor godt hvordan du har det!

Jeg er selv 16, slett med depresjoner, tvangstanker, selvmords tanker, selvskading og sf i 4 år får jeg ble frisk!

Har ikke så mangen råd å komme med, tror det er veldig indivduelt hva som får en tiø å bli frisk.

For meg var det en ferie, hvor jeg møtte mennesker som ¨åpnet øynen mine. Som fikk meg til å forståp at jeg har bare et liv og at jeg må ta vare på det.

Hvis du vil,må du bare maile meg på [email protected]

Lykke til..og aldri glem at det finnes håp, et bedre liv!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg kjenner igjen en del av det du beskriver her. Kanskje du vil fortelle hvorfor alt dette har blitt som det har blitt?

Det å skrive kan faktisk hjelpe deg ut av dette " helvete" og slik at du får bakkekontakt igjen. Husk du er ikke alene med disse problemene.

* klem i fra*

hei på deg !

kjenner meg veldig godt igjen !!

holdt også på med amfetamin og extasy i en periode påto år.sluttet rett og slett på grunn av angsten som snek seg mer og mer inn på meg .

extasy og amfetamin spiser rett og slett på nervene og hasjen også er med på og forverre det.

har slutta ,men sliter forsatt!

oppsøk lege ,jeg tror det er det eneste som hjelper..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg !

kjenner meg veldig godt igjen !!

holdt også på med amfetamin og extasy i en periode påto år.sluttet rett og slett på grunn av angsten som snek seg mer og mer inn på meg .

extasy og amfetamin spiser rett og slett på nervene og hasjen også er med på og forverre det.

har slutta ,men sliter forsatt!

oppsøk lege ,jeg tror det er det eneste som hjelper..

mvh

Hvor mye må man egentlig ta av et stoff for at det skal være en garantert dødlig overdose, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Hvor mye må man egentlig ta av et stoff for at det skal være en garantert dødlig overdose, da?

Det er det umulig å svare på fordi de ulike stoff er svært forskjellige.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...