Gjest Brutta Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hei igjen.. Dalacin funket igrunnen ikke på meg i det hele tatt. Det er et meget svakt middel. Tror det er det samme som i tetracyklinene bare i kremform istedenfor pilleform. Ikke ha for høye forventninger. Hvis kvisene dine er sterkt hormonelt vil det mest sannsynlig ikke ha noen særlig virkning på deg. Kvisene kommer innenifra og litt krem ytterst på huden fikser ikke det...desverre Men nå vet jo ikke jeg hvor sterkt du er plaget. Kanskje det funker... Ikke bruk for lang tid på hvert produkt. Da kommer du til å angre etterpå. Gi det en sjanse over en liten periode, og hvis det ikke blir bedring, så skifter du til neste produktet. Husk at alle disse preparatene er midlertidige og bare hemmer kvisene. De kurerer de ikke. Unntaket er Roaccutane. Og jeg er MEGET fornøyd med den positive utviklingen de siste dagene. Huden begynner å klarne opp, og jeg har bare brukt tablettene i en måned. Har 4 måneder igjen. Har 1 eller 2 kviser nå, resten er sår/merker etter tidligere kviser. Håper disse forsvinner med tiden. Det som er så bra med disse tablettene er at nye kviser som før tok 3-5 dager før de forsvant forsvinner nå praktisk talt over natten!! Eksfolieringen går mye raskere. Hold meg oppdatert og lykke til. Håper du finner det rette preparatet for deg. Og ikke bruk for lang tid på hvert produkt. Få det sterkeste du kan få til alle tider. Kviser er et helvete! Hei! Jeg fikk foreskrevet Roaccutane for en 3mnd periode. Har na tatt R i 1 mnd, og ma si at hudtilstanden har blitt verre, i tillegg til torr hud og kjempetort har (trenger ikke a vaske det mer enn 1 gang i uka, da det ikke blir fett - og jeg har bare 30mg dose per dag!). Mitt sporsmal er, om det er meningen at huden skal bli verre for den blir bedre - og om ale bivirkninger gar over etter avsluttet behandling? Har veldig lyst til a slutte med R, for huden min var aldri sa ille som na... For var jeg plaget av kviselignende ksma kuler pa hakepartiet og miller pa kinnene. Sorte prikker pa nese har f.eks bare stagnert na - og hvis jeg peller de vekk, sa er det bare et lite hull igjen liksom... Er kjemperedd for varige arr etter behandlingen... Kunne du hjelpe meg i a besvare mine sporsmal? Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40367-kviser/page/2/#findComment-182190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brutta Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hei! Trist a lese hvor vanskelig du har det... Vet noyaktig hva du gejnnomgar - opplever akkurat det samme... Fikk foreskrevet en 3mnd Roaccutanekur, men er allerede blitt verre etter 1 mnd. Har fatt en oppblomstring av kviser jeg ikke trodde var mulig i mitt tilfelle, for jeg hadde i grunenn ikke den verste typen akne - men rett og slett plaget av byllelignende kviser rundt kjevepartiet og fortettede talgkjertler pa kinnene. Na er dte et rent h... Torr hud og har, og det hele... Antar at du na er ute i 3 mnd av beghandlingen, og lurer pa hvordan du opplever huden na? Nar ble den bedre etter oppblomnstringen? Vil ikke leve i skyggen av min egen frykt for a vise meg sann blant folk... Vil vare glad, og nyte varen! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40367-kviser/page/2/#findComment-182208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.